חברת ICL: כנס לקוחות לרגל עליית שער עולמי לאוויר

ערן תמיר, מנכ״ל ICL: ״אנחנו על סיפה של מהפכה. אנחנו משקיעים מיליונים כל שנה בתחום מערכות המידע ואנחנו מוכנים. זהו שלב הפוטו-פיניש״. במהלך הכנס הוצגו יכולות מערכת LOGBOX בפני כ-250 יבואנים ולקוחות


11:47 ,07.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ICL ערכה היום כנס לקוחות לרגל עלייתה הצפויה של מערכת שער עולמי לאוויר. הכנס, אשר נערך ברעננה ומשך אליו כ-250 יבואנים, כלל מינגלינג לצד קפה ונשנושים, דברי פתיחה של מנכ״ל ICL, ערן תמיר, הרצאה על מערכת שער עולמי מאת אבירם אברמוביץ, מנהל תחום בכיר תש״ר במינהל המכס, וכן דברים מאת בועז אלקנה, מנהל מוצר לוג-בוקס, אשר חשף בפני אלה שטרם זכו להכיר את מערכת LOGBOX ויכולותיה. עוד כלל הכנס עדכונים מעניינים וחשובים מהחודשיים האחרונים בתחום וכן ארוחת צהריים עשירה.

 

ערן תמיר, מנכ״ל ICL, ביקש להודות ללקוחות שבאו מקרוב ומרחוק לכנס וציין כי הם מתארחים אצל לקוח ותיק ויקר שתרם לרגל האירוע את האודיטוריום בו הכנס מתקיים.

 

תמיר: ״אנחנו ניצבים על סיפה של מהפכה. מדובר בשלב נוסף בפיתוח ובהתפתחות של מערכת המכס. זה שלב מכריע בייחוד עבורכם הלקוחות, שעוסקים בייבוא, וזה המשך של שלב היערכות ארוך ומעמיק שנעשה מול המסופים, חברות הספנות, חברות התעופה וכמובן מול עמילי המכס והמשלחים - כל זה כדי להגיע לנקודה שאנחנו נמצאים בה עכשיו. אנחנו נמצאים עכשיו בשלב הפוטו-פיניש - ממש לפני שעולים לאוויר. המערכת עולה לאוויר ב-14 בינואר – זה התאריך אליו כולם מתכוננים. כעת אנחנו נמצאים בשלב התפתחותי – שלב של שינוי שיטת העבודה ובעיקר קפיצה קדימה בדרך לעדכון מלא ומוחלט של התהליך.

 

״אנחנו ב-ICL משקיעים מיליונים רבים כל שנה בתחום מערכות המידע אם זה BI ומערכות ERP תומכות ממשקי לקוח – כל צורך של הלקוחות שלנו. אנחנו ערוכים גם לנושא של שער עולמי חודשים רבים. אנחנו נבחרנו יחד עם המכס להוביל את תהליך של שער עולמי - אנחנו משתתפים בישיבות של המכס, משתתפים בפיילוטים, מתרגלים ומתורגלים, והכל ממש מוכן״.

 

״הכנס הבוקר נועד לשתף אתכם במידע חשוב ובנוסף להעמיק ולהבין את התהליך. ובעיקר לאפשר לכם לשמוע ולשאול שאלות. יש פה לא מעט אנשים של ICL, ואנחנו פה על מנת ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולענות על כל השאלות״.

 

תמיר איחל ללקוחות יום פורה ומעניין, הודה להם על בואם לכנס, וגם הודה לריקי אייזנברג, מנהלת השיווק בחברת ICL, על שארגנה את הכנס.

 

במסגרת הכנס לקוחות החברה הוזמנו להפיק כרטיסים חכמים בעמדות של חברת קומסיין וכן להפיק טופס ייפוי כוח עבור חברת ICL.