חברת DSV ערכה את פורום המנהלים השנתי

90 מנהלי חברת DSV חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם, השתתפו אתמול בפורום המנהלים השנתי של החברה. האירוע התקיים בריברסייד בתל אביב עם שימת לב מיוחדת לכוחה של ההשראה


11:03 ,12.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

90 מנהלי חברת DSV חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם, השתתפו אתמול בפורום המנהלים השנתי של החברה. האירוע התקיים בריברסייד בתל אביב וסימל את החזרה לשגרה אחרי שנתיים מאתגרות עקב הקורונה. כוחה של ההשראה הודגש כחוט השני לאורך המפגש.

 

את היום פתחה המנכ״לית סיגל מנהיים קצוביץ במפגש השראה מרתק בה הציגה מיהו מנהל מנצח, מניסיונה הניהולי רב השנים. יהלומית ברזילי, סמנכ״לית היבוא, תיארה בפני הפורום את הגורמים שהובילו לשינוי הארגוני בחברה ואת המשימות העתידיות.

 

בחלקו השני של הפורום הציגו על במת ההשראה 5 יוצרים – עשייה מעוררת השראה, חשיבה מקורית מחוץ לקופסה ויצירתיות שופעת. את במת ההשראה הוביל איתי מאוטנר, המנהל האמנותי של פסטיבל ישראל.

 

פרס מנכ״לית למצוינות ניהולית הוענק לאלברט גנדלר, מנהל לקוח אסטרטגי, ולמוריס דרעי,  מנהל סניף אשדוד. אלברט ומוריס צוינו לשבח על היותם סמל ודוגמא לעובדי החברה ומנהליה.

 

סיגל מנהיים קצוביץ: ״ענף הלוגיסטיקה עובר תקופה מאתגרת מאד, כל העובדים והמנהלים בחברה רתומים להצלחתה ומעניקים שירות שוטף ומקצועי ללקוחות החברה על מנת להבטיח המשכיות ורציפות של שרשרת האספקה, לשם כך נדרש ניהול ברמה גבוהה ויצירת פתרונות וערכים מוספים, אני גאה ומודה לעובדי החברה״.

 

בחלקו השלישי של היום התקיימה פעילות ODT. מנהלי החברה חתרו בסירות דרקון וחוו את חשיבותה של סינרגיה טובה ועבודת צוות.

 

איריס הראל, סמנכ״לית משאבי אנוש: ״בחרנו להשקיע ביום קצת יוצא דופן. שילוב של השראה, גיבוש והנאה. בתקווה שתובנותיו של היום יהדהדו בתוך הארגון ומחוצה לו ויסייעו לנו לשמור על מעמדנו כארגון מצוין ומוביל בתחומו״.