חברת DSV ערכה אירוע ענק למאות העובדים

האירוע, שנערך בסימן: DSV Moving On Up, התקיים במתחם לאגו בראשון לציון וכלל דוכנים ססגוניים, תחנות מציאות מדומה, להקת פולקלור והופעה של ליאור נרקיס. סיגל מנהיים קצוביץ׳: ההצלחה שלנו היא בזכות שיתוף הפעולה ו׳הביחד׳


09:51 ,02.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV קיימה בשבוע שעבר אירוע ענק למאות עובדיה במתחם האירועים לאגו בראשון לציון, האירוע היה בסימן: DSV Moving On Up בדרך למעלה, לצמיחה והתחדשות.

מתחם האירוע קושט בתפאורה ייחודית בסגנון מסיבת רחוב ענקית ובה דוכנים ססגוניים ומקוריים כולל דוכני אוכל מפנקים, תחנות מציאות מדומה, לוחות צילום ייחודיים, להקת פולקלור ועוד.

 

את האירוע פתחה מנכ״לית החברה, סיגל מנהיים-קצוביץ׳: ״נפלא לעבוד בחברה גלובלית מובילה בעולם, שממשיכה לצמוח כל שנה ולייצר לכולנו בטחון תעסוקתי וגאוות יחידה. אולם אנו ב-DSV לא מסתפקים רק בביטחון וביציבות, אלא אוהבים שינויים, חדשנות ויצירתיות, רק כך נמשיך ונצליח לאורך זמן ואנחנו מתכוונים להיות כאן עוד זמן רב. הכנו לכם ערב נפלא, מלא בהפתעות שכולו שלכם ובשבילכם. המשיכו בדרך הנכונה קדימה ולמעלה וזכרו שההצלחה שלנו היא בזכות שיתוף הפעולה ו׳הביחד׳, כי לבד לא ניתן  להצליח. אני גאה להוביל אתכם וגאה לעבוד אתכם״.

 

הפתעת הערב הייתה הופעת הזמר האורח ליאור נרקיס בליווי להקתו, אשר הרקיד את הרחבה עם מיטב הלהיטים.

 

איריס הראל, סמנכ״לית משאבי אנוש, סיכמה: ״האירוע היה רגע שיא לאחר פרויקט המעבר למשרדים החדשים במודיעין. נמשיך להשקיע בעובדינו, הם הנכס החשוב ביותר שלנו״.