חברת DSV ערכה אירוע לקוחות אסטרטגיים

במסגרת האירוע, שהתקיים במרכז פרס לשלום ולחדשנות, סקרה מנכ״לית החברה, סיגל מנהיים קצוביץ׳, את פעילות החברה בכלל ואת תחום החדשנות בפרט וכן עדכנה את הלקוחות בנושא רכישת DSV העולמית את חברת פנאלפינה


13:46 ,02.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה DSV ישראל ערכה אירוע לקוחות אסטרטגיים והציגה את העשייה בהובלת החדשנות בענף הלוגיסטיקה. האירוע התקיים במרכז פרס לשלום ולחדשנות, במסגרת השותפות בין הארגונים והחסות שמעניקה DSV למרכז החדשנות של ישראל.

 

מנכ״לית החברה, סיגל מנהיים-קצוביץ׳, סקרה את פעילות החברה בכלל ואת תחום החדשנות בפרט וכן עדכנה את הלקוחות בנושא רכישת DSV העולמית את חברת Panalpina ואת המשמעות הכרוכה בכך.

 

מנהיים-קצוביץ׳ ציינה כי החזון של שמעון פרס ״לחלום בגדול״ מהווה עבורה השראה רבה, היא תיארה בפני הלקוחות את ה״אני מאמין״ שלה לאורך השנים והתחייבה בפניהם להמשיך להצעיד את התחום גם בעתיד.

 

איריס הראל, סמנכ״לית משאבי האנוש של החברה, ולימור גיל-שני, סמנכ״לית השיווק והמכירות, הציגו יחד בגאווה את קמפיין הערכים, אשר נוהל בארגון במטרה להטמיע את ערכי החברה בקרב העובדים ותיארו את השפעת התהליך הארגוני כלפי הלקוחות.

 

הראל ציינה שבדיוק כמו חשיבות חוזק החוליות בשרשרת הלוגיסטית, כך גם ב-DSV מתייחסים להון האנושי ולהשפעתו על הצלחת הארגון.

 

גיל שני הודתה ללקוחות על האמון הגדול לו זוכה החברה והבטיחה להמשיך להצדיק אמון זה גם בהמשך.

 

ד״ר יובל דרור בהרצאתו סקר וניפץ מספר מיתוסים בחדשנות וריתק את הקהל.

 

בסיום היום, נדב תמיר, היועץ המדיני של פרס לשעבר וכיום יועץ בינלאומי במרכז פרס, שיתף בחזונו של שמעון פרס ז״ל, ריגש את הקהל ועורר געגועים לאיש והאגדה.

 

הלקוחות נהנו מסיורים מודרכים במרכז החדשנות של ישראל ויצאו מהאירוע עם השראה גדולה.

 

נציין כי חברת DSV נותנת חסות לקומת החדשנות במרכז פרס, המהווה מרכז מבקרים ראשון ויחיד מסוגו של החדשנות הישראלית, בו מוצג סיפורה הבלתי יאומן של מדינת ישראל, במסע מרתק בהשראת חזונו של שמעון פרס ז״ל.