חברת DSV ישראל השיקה את ״פורום נשים בלוגיסטיקה״

באירוע ההשקה החגיגי השתתפו עשרות מלקוחות החברה, מנהלות לוגיסטיקה מהחברות המובילות במשק. הפורום יפעל במטרה לסייע לנשים לצעוד לקדמת הבמה ויעניק לשם כך את הכלים והמיומנויות הנדרשים


13:38 ,31.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

באירוע החגיגי להשקת ״פורום נשים בלוגיסטיקה״ השתתפו עשרות מלקוחות החברה, מנהלות לוגיסטיקה מהחברות המובילות במשק. הפורום, שהנהלת DSV הכריזה על הקמתו באירוע יום האישה שערכה ללקוחותיה לפני מספר חודשים, נוסד מתוך מודעות לצורך בייצוג נשי משמעותי יותר בקדמת הבמה המקצועית של תחום הלוגיסטיקה, ובכלל.  

 

הפורום יפעל במטרה לסייע לנשים לצעוד לקדמת הבמה ויעניק לשם כך את הכלים והמיומנויות הנדרשים. הפורום יפעל למימוש חזון זה תוך יצירת מרחב תומך ומעורר השראה המעודד גיוון, חדשנות והצלח, יעניק פלטפורמה ליצירת נטוורקינג ושיח מקצועי משתף.

 

את האירוע פתחה לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות DSV ישראל, ששיתפה את ה״אני מאמינה״ שלה, בחיבורים ובעשייה לקידום נשים בקהילות השונות בהן היא פועלת: אני מאמינה שקידום נשים מייצר WIN WIN – לנשים, לחברות שהן עובדות בהן, ולחברה בכללותה״. 

 

הדוברת המרכזית באירוע היתה מנכ״לית DSV ישראל, סיגל מנהיים קצוביץ, שסיפרה כיצד לאורך כל הקריירה שלה היא מקפידה לשלב בין מחויבותה למקום העבודה ולמשפחתה, כשהמתכון להצלחה מבחינתה הוא שוויון שמתחיל בבית, או כפי שהיא מגדירה את האג׳נדה הנשית שלה: ״אני לא פמיניסטית, אני שוויוניסטית״. 

 

בהמשך הציגה סיגל את הסקירה הגלובלית ש-DSV שולחת כל חודש ללקוחותיה, וכוללת עדכונים על מצב שוק השילוח העולמי והמקומי. בהתייחסותה למצגת חודש יולי היא המחישה למשתתפות כיצד סקירות אלה יכולות לשמש אותן להצגה בפני הנהלת הארגון והענקת ערך משמעותי לחיבור לאתגרי הלוגיסטיקה. את דבריה סיגל סיימה עם דוגמה ל-Walk the Talk של DSV שמתגאה בייצוג של 50% נשים בהנהלת החברה בישראל.

 

גלי הכרמלי, ממתגת המנהלות, עוררה בהרצאתה הסוחפת את המוטיבציה של המשתתפות וקראה להן ״להכיר בערך שלהן, להנהיג ולהשפיע על קהילות ולהפוך למותג״, וזאת כדי שיוכלו לסלול לעצמן את המשך הקריירה ״ויפה שעה אחת קודם״. 

 

את אירוע השקת הפורום כיבדו גם שתי מנהלות לוגיסטיקה בכירות שהרימו את הכפפה ועלו לבמה:

טלי רוכמן, מנהלת הלוגיסטיקה של אינטל ישראל, שבדרכה מעוררת ההשראה סיפרה על העשייה המקצועית שלה ועל ההרצאות שהיא מעבירה בכנסים מקצועיים, ושיתפה על תפקידה המשמעותי כחברת דירקטוריון ומתנדבת בעמותת ׳נגישות ישראל׳, ויעל אגר, מנהלת לוגיסטיקה גלובלית של סודה סטרים, אשר סיפרה על הדרך שעשתה מילדות כעולה חדשה לסטודנטית מצטיינת ולמנהלת בכירה, שיתפה באתגרים המקצועיים ובשליחות שלה ״להעביר את זה הלאה״.

 

האירוע התקיים במתחם ״פנתרה״ של גלית בן שמחון המפעיל מרחבי עבודה לנשים ואנשים.