חברת DSV: יום עיון מקצועי ברפורמת ״לא עוצרים בנמל״

החברה קיימה שני מפגשים שהועברו באופן היברידי בהם השתתפו כ-200 לקוחות DSV אשר קיבלו סקירה מצוות מומחי החברה על כל פרטים הרפורמה שנכנסה לתוקף ב-1 ביולי. ויקטור נימני מחברת DSV: הבהרנו ללקוחות שצוותי DSV יתמכו בהם לאורך כל התהליך ויספקו ייעוץ מקצועי


11:08 ,08.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV עדכנה כי היא קיימה יום עיון מקצועי שעסק ברפורמת ״לא עוצרים בנמל״ שעיקרה באימוץ תקנים בינלאומיים מקובלים. במסגרת זאת התקיימו שני מפגשים שהועברו באופן היברידי והשתתפו כ-200 לקוחות מלקוחות החברה.

 

במהלך המפגש, צוות מומחים מחברת DSV, ביניהם שמעון שחר - מנהל עמילות המכס, ויקטור נימני - מנהל תחום אישורים ותקינה, וג׳קי זעפרן - מנהל התחום המקצועי, הציגו בפני הלקוחות את כל הפרטים החשובים בנוגע לשינויים שנכנסו לתוקף החל מ-1 ביולי 2024.

 

מטרת הרפורמה הינה להקל משמעותית על תהליכי ייבוא מוצרים הדורשים תקינה בישראל, לייעל את הליכי שחרור המשלוחים ולקצר את זמני המתנת המשלוח בנמלים.

 

המרצה המרכזי במפגש היה מר שוקי קפלן, יועץ רגולציית יבוא בעל ותק המתמחה בתחום התקינה הישראלית ויועץ למשרד הכלכלה. מר קפלן סיפק הסבר מפורט על השינויים הנובעים מהרפורמה, הדרישות החדשות מהלקוחות, והאופן שבו ניתן לוודא תהליך יבוא חלק ומהיר יותר. במהלך המפגש הוקדש זמן לשאלות ותשובות, בו יכלו הלקוחות לקבל הבהרות בנוגע לכל נושא שעלה.

 

ויקטור נימני, מנהל תחום אישורים ותקינה בחברת DSV: ״במפגש העברנו את חשיבות הרפורמה ליבואנים שמרביתם לא היו מודעים כלל להשלכות ולאחריותם בתהליך. הצגנו כלים חשובים להתמודדות עם אתגרי הרפורמה, והבהרנו ללקוחות שצוותי DSV יתמכו בהם לאורך כל התהליך ויספקו ייעוץ מקצועי ותמיכה אישית״.