חברת DSV וסוכנות ויטק השלימו בהצלחה פרויקט לייבוא מנוף RTG

הפרויקט המורכב חייב ליווי ותיאום מיוחד מול גורמים שונים וזאת בשל גודלו החריג של המנוף: כ-150 טון משקלו וכ-25 מטר אורכו. המנוף הגיע לאשדוד על אניית Vanguard המיוצגת בישראל ע"י סוכנות הדר מריטיים


12:18 ,12.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV וחברת ויטק סוכנויות סיימו בהצלחה פרויקט משותף נוסף של טיפול ביבוא מנוף RTG, לשינוע מכולות עבור מסוף המטענים אוברסיז קומרס באשדוד.

 

חברת השילוח DSV נבחרה שוב לניהול הפרויקט בשל היכרותה וניסיונה המקצועי בפרויקטים מורכבים מסוג זה וטיפול במנוף הקודם.

 

המנוף הגיע לנמל אשדוד על האנייה VANGUARD המיוצגת בארץ על ידי סוכנות Hadar Maritime LTD . על הפריקה פיקחו עובדי מחלקות התפעול הימי של חברת DSV באשדוד וחברת הדר מריטיים.

 

השימוש במנוף הינו ידידותי לסביבה, מאחר והוא חשמלי ויאפשר ייעול ניכר של תפעול המכולות, קיצור זמני ההמתנה של המשאיות במסוף, תוך הגדלה משמעותית של כמות המכולות המאוחסנות.

 

את הפרויקט הובילו ג'קי זפרן, מנהל תחום מקצועי עמילות מכס בחברת DSV, בשיתוף אורי ושיץ, מנכ"ל ויטק סוכנויות, המייצגת הבלעדית בארץ את הקונצרן הפיני הגדול CARGOTEC, חברת האחזקות המחזיקה בחברת KALMAR השבדית.

 

הטיפול ביבוא המנוף החל מנקודת האיסוף בחו"ל וכלל ליווי מקצועי ולוגיסטי כולל טיפול במכס, על מנת להבטיח שחרור מהיר ויעיל בישראל.

 

בשל המשקל והמידות החריגות של המנוף (כ-150 טון וכ-25 מטר אורך), מדובר היה במבצע מורכב, אשר מחייב ליווי ותיאום מיוחד מול גורמים שונים כגון: המשטרה, משרד התחבורה ועוד.

 

הפתרונות של  KALMAR מוטמעים כבר בשורה ארוכה של פרויקטים, כולל בחברת אוברסיז קומרס, ושני מנופי RTG פועלים בהצלחה רבה במסוף אדמיראליטי בחיפה קרוב ל 4 שנים ומנוף נוסף כבר פועל במסוף המטענים באשדוד.