חברת DSV הובילה קמפיין להטמעת ערכי החברה במהלך שמונת ימי החג ו״הדליקה״ בכל יום נר אשר האיר ערך אחר.
״לכל ארגון יש סט ערכים וחזון המגדירים אותו, ערכים הם נשמת הארגון, הדלק המניע את עובדיו ומנהליו ומשתנה חשוב בהצלחה עסקית וביצירת יתרון תחרותי. בסוף כל יום הודלק נר אשר האיר את הערך המהווה נר לרגלינו״, סיפרה בהתלהבות איריס הראל, סמנכ״לית משאבי אנוש אשר הובילה את הקמפיין הפנים אירגוני.
מהחברה נמסר כי ״חברת DSV חרטה על דגלה ערכים של: מצוינות, מקצועיות, יוזמה וחדשנות, שקיפות, שיתוף פעולה, לקיחת אחריות, נאמנות ותקשורת פתוחה. כל הערכים הוארו באופן יצירתי באמירה אישית של חברי ההנהלה והמנהלים, במסרים מלקוחות, משימות צוותיות וחידונים״.
ערך השקיפות - אחד הערכים החשובים של DSV - הואר באמירה אישית של מנכ״לית החברה, סיגל מנהיים קצוביץ׳, אשר ציינה כי ״שקיפות ארגונית היא הדרך המובילה ליצירת אמון בין העובדים בארגון ועם לקוחות החברה״.
ערך המצוינות בשירות - הואר על ידי ציון לשבח של 5 עובדות החברה. ערך הנאמנות - הואר על ידי דגל בו צוינו שמות של 7 עובדים עם ותק של מעל 40 שנים, 44 עובדים עם ותק של מעל 30 שנים ו 118 עובדים עם מעל 20 שנים – זוהי נאמנות.
ערך התקשורת הפתוחה – כארגון המקפיד על תקשורת פתוחה עם העובדים והלקוחות, הואר ערך התקשורת הפתוחה בדגש על קידום התקשורת עם הלקוחות.
בסיום הקמפיין קיבלו העובדים שי אישי ברוח הקמפיין, אשר ריכז את ערכי הארגון ואליו צורף מסר אישי ״תודה על מסירותך ונאמנותך לחברה״.
הקמפיין קיבל תגובות נלהבות מצד העובדים, הלקוחות והספקים וחידד את העובדה שכל ערך הוא נר קטן ויחד עם כל הערכים DSV הוא ארגון איתן.