הנהלת DSV ישראל הצטרפה למשלחת של מרכז פרס לשלום ולחדשנות בדובאי

במהלך הביקור פגשו מנכ״לית החברה סיגל מנהיים קצוביץ וסמנכ״לית השיווק והמכירות לימור גיל שני בכירים בממשל המקומי במטרה לבנות קשרים אשר יהוו גשרים עסקיים ויאפשרו מציאת פתרונות מסחריים חדשניים ללקוחות החברה


07:37 ,14.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״לית חברת DSV ישראל וסמנכ״לית השיווק והמכירות הצטרפו למשלחת המיוחדת של מרכז פרס לשלום ולחדשנות שיצאה לדובאי. במהלך הביקור השתיים פגשו בכירים בממשל המקומי במטרה לבנות קשרים אשר יהוו גשרים עסקיים ויאפשרו מציאת פתרונות מסחריים חדשניים ללקוחות החברה.

 

בנוסף נערכו פגישות מקצועיות עם הנהלת הסניף המקומי בדובאי, הממוקם באזור הסחר החופשי (FREE ZONE), שכללו סיורים במחסנים והסברים על השירותים המתקדמים של אחסנה וערך מוסף המוענקים ללקוחות החברה.

 

סיגל מנהיים קצוביץ, מנכ״לית DSV ישראל: ״ההשתתפות של DSV במשלחת המכובדת של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, מהווה עבורנו יתרון גדול לבניית תשתית חשובה ליחסים עם הממשל ב-UAE. מנהיים קצוביץ מסבירה שאזור הסחר החופשי והמיקום הגאוגרפי של האמירויות, מהווים יתרונות משמעותיים עבור יבואנים ויצואנים אשר יבואו לידי ביטוי בחיסכון בזמן ובכסף. החזון שלי שבזכות הנוכחות המקצועית של DSV באמירויות, נצליח לבנות ללקוחותינו HUB במזרח התיכון ובאמצעותו לייצר להם ערך רב״.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית השיווק והמכירות של DSV  ישראל, חזרה נרגשת מאד מהסיור המוצלח בדובאי. ״השותפות שלנו עם מרכז פרס לשלום ולחדשנות פותחת בפנינו הזדמנויות רבות ומאפשר לנו להוביל את החדשנות בענף הלוגיסטיקה. העובדה שאנו חברת הלוגיסטיקה הראשונה שנפגשת עם גורמי ממשל בכירים ב-UAE תאפשר לנו בניית תשתית עבור לקוחותינו״.

 

מטרת המשלחת, בהובלת יו״ר המרכז, חמי פרס, היתה ליצור שיתופי פעולה חדשים בין מרכז פרס לאמירויות.

 

במשלחת השתתפו בכירים ובכירות מהאקוסיסטם והמשק הישראלי, ביניהם גם הנהלות בכירות של חברות נוספות ששותפות במרכז החדשנות של ישראל, אדמה, פינסטרה, צ׳ק פוינט ועוד, יחד עם מנכ״לית מרכז פרס, אפרת דובדבני, מייסדת ומנהלת חוג הידידים, יונה ברטל, וחברי הועד המנהל פרופ' צביה ולדן, צביקה ימיני, מנואלה דבירי ונוף עתאמנה.

 

הסכמי השלום עם מדינות המפרץ הן ביטוי לחזון המזרח התיכון החדש אותו הגה הנשיא שמעון פרס ז״ל עוד בשנות ה-80.

 

חברת DSV מזמינה את הלקוחות לבחינת אפשרויות לשיתופי פעולה נוספים באיזור ומעודדת פיתוח עסקים חדשים במגוון ענפי התעשייה. בפברואר 2021 תצא משלחת של DSV ישראל לדובאי עם לקוחות החברה.