הוובינר של UPS: שינויים והזדמנויות בעולם השילוח הימי ופתיחת הנמלים החדשים

המפגש הווירטואלי כלל פתיחה של רונן כהן על השירותים והחטיבות של UPS ישראל, פירוט של הפעילות הימית של UPS והשפעת הקורונה על עולם השילוח מאת גל שחם והרצאת אורח של עדני סימקין שהסביר על מגמות בענף הספנות


10:00 ,18.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל, אחת מחברות השילוח הגדולות בעולם, ערכה ביום שלישי האחרון (12 באוקטובר), וובינר בנושא לוגיסטיקה ימית - שינויים והזדמנויות בעולם השילוח הימי ופתיחת נמלים חדשים בישראל. בוובינר השתתפו כ-70 יבואנים ויצואנים מהמשק הישראלי.

 

הוובינר אירח את עדני סימקין, דמות מפתח בתחום השינוע והלוגיסטיקה הימי ומנכ״ל חברת הספנות MSC בישראל. מארחי הוובינר היו רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירות של UPS ישראל, וגל שחם, סמנכ״ל הפרייט של UPS בישראל.  

 

המפגש הווירטואלי כלל פתיחה של רונן כהן על השירותים והחטיבות של UPS ישראל, פירוט של הפעילות הימית של UPS והשפעת הקורונה על עולם השילוח מאת גל שחם והרצאת אורח של עדני סימקין שהסביר על מגמות בענף הספנות הכוללות פתיחת שני נמלים חדשים בישראל.

 

גל שחם, סמנכ״ל הפרייט של UPS בישראל, אמר במהלך הוובינר כי ״חברת UPS שמה דגש מרכזי על נושא השירות ללקוחות כדי להצליח להתמודד עם השפעות הקורונה על עולם השילוח הימי ועליית המחירים בתקופה הנוכחית. תחום הספנות נמצא בנקודת קיצון ותפקידנו לתת מענה ללקוחות אשר נמצאים במצבים מורכבים בנוגע למשלוחים מעבר לים״.

 

כמו כן ציין שחם כי ״חברת UPS מציעה מחירים תחרותיים ומפתחת באופן שוטף פתרונות חדשים כדי לתת מענה איכותי ומדויק ללקוחותיה״.

 

הוובינר זכה לתגובות נלהבות מצד הלקוחות, שהביעו עניין רב בנושאים הבוערים שעלו במהלך המפגש. אחת המשתתפות בוובינר הייתה חגית אקשטיין, מנהלת רכש ושילוח מחברת TIPA, שציינה בסיום הוובינר כי ״לשמחתי ולשמחת העוסקים במלאכת השילוח, ערכה לאחרונה חברת UPS ישראל וובינר בשילוח ימי בהשתתפות מומחים בתחום כדי לתת לכולנו את ההסברים הדרושים. הסקירה של מר סימקין הייתה מצוינת ונתנה את תמונת המצב כפי שהיא כך שאנו המשתמשים בשילוח הימי נדע את המצב לאשורו ונוכל להיערך בהתאם בכל הנוגע למשלוח חומרי הגלם והאספקות ללקוחות. אבקש להודות לחברת UPS ישראל על הוובינר החשוב, המקצועי והענייני״.

 

מחברת UPS נמסר כי ״החברה מקיימת מפגשים מקוונים בנושאים שונים ללקוחותיה על מנת להעשיר את הידע המקצועי שלהם בתחומים שונים, וכן כדי להשאיר אותם מעודכנים במתרחש בעולם השילוח״.

   

חברת UPS הינה בין החברות הגלובליות המובילות בעולם בתחום השילוח וידועה בעיקר בזכות שירותי הקורייר שהיא מפעילה בעולם כבר מעל ל-100 שנה, אך לא רבים יודעים שהיא גם חברת הפרייט החמישית בגודלה בעולם (זאת על פי דו״ח של Armstrong & Associates לשנת 2020). חברת  UPSבישראל מציעה שירותי פרייט מעל עשור (ובעולם מעל 50 שנה), והיא למעשה החברה היחידה בארץ שמציעה את כלל שירותי השילוח תחת קורת גג אחת.