דו״ח של גרטנר: ג׳יאודיס בין שחקניות הלוגיסטיקה הבולטות בעולם

חברת ג׳יאודיס (Geodis) הוזכרה בדו״ח של חברת הייעוץ Gartner כאחת מחברת השילוח הבולטות בתחום ה-3PL. על פי הדו״ח, החברות המובילות ממוקמות היטב על מנת לסייע ללקוחות לבצע שינויים נדרשים ברשתות הלוגיסטיות לטובת ה״הפרעה״ הבאה


12:36 ,15.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ג׳יאודיס (Geodis) הוזכרה בדו״ח של חברת הייעוץ גרטנר (Gartner) כאחת מחברת השילוח הבולטות בתחום ה-3PL. הדו״ח השנתי של חברת הייעוץ בעלת המוניטין, המכונה Magic Quadrant for Third-Party Logistics, פורסם לאחרונה והוא מתייחס למשבר הקורונה ולכך שחברות בולטות מתחום ה-3PL הצליחו לגייס משאבים, תשתיות ומומחיות על מנת לעבוד בשיתוף פעולה עם לקוחות, שותפים וממשלות על מנת להגיב למשבר הקורונה (covid-19).

 

כאמור, בין החברות שהוזכרו כ״מובילות״ (ר׳ תרשים), צוינה חברת ג׳יאודיס, חברת השילוח והלוגיסטיקה הגלובלית שמשרדיה הראשיים נמצאים בצרפת. לצדה של ג׳יאודיס מוזכרות גם חברות כמו DHL, DB Schenker, Kuehne+Nagel, UPS Supply Chain Solutions וכן חברת XPO Logistics.

 

על פי הדו״ח, גי׳אודיס הינה החברה היחידה המוזכרת לשבח בדו״ח Magic Quadrant

ולה אישה העומדת בראשה – מארי כריסטין לומבארד. גי׳אודיס הינה חברת השינוע והלוגיסטיקה הגדולה ביותר בצרפת, והינה חברת בת של חברת הרכבות הצרפתית SNCF. ההכנסות הגלובליות של החברה עבור שנת 2018 היו 8.2 מיליארד יורו. לחברה נוכחות ישירה ב-67 מדינות בעולם ורשת גלובלית המקיפה למעלה מ-120 ארצות. החברה מעניקה שירות 3PL מלא ללקוחותיה ומעסיקה למעלה מ-40 אלף עובדים.

 

נזכיר כי את חברת ג׳יאודיס (Geodis) בישראל מייצגת חברת עמית בהובלתם של אמיר שני ורון בארי.

 

על פי הדו״ח של חברת גרטנר, קהילת ה-3PL הגלובלית נמצאת במצב אידיאלי על מנת להוביל ולעזור ללקוחותיה לבצע את השינויים הנדרשים ברשתות הלוגיסטיות שלהם, כך שכאשר ההפרעה הבאה תתרחש התעשייה והעסקים יהיו מוכנים טוב יותר לתגובה.