דוד לאסקי מונה למנכ"ל לשקו

ללאסקי ניסיון רב שנים בתחום הלוגיסטיקה ותחום הספנות ושינוע המטענים. בשנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנמל חיפה ועסק בייעוץ לוגיסטי


00:00 ,02.01.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

דוד לאסקי מונה למנכ"ל לשקו. לאסקו הודיע כי הוא שמח לחזור לענף הלוגיסטיקה בו הוא צמח וגדל הרבה שנים.

ללאסקי גם ניסיון עתיר שנים בתחום הספנות ושינוע המטענים. הוא כיהן במגוון תפקידים בעבר, לרבות: מנכ"ל חברת "דלתא נובל סחר ושילוח בינלאומי", מנכ"ל חברת "המניע", מנהל שיווק ומכירות של חברת מרקורי ספנות בע"מ, מנכ"לוומקס ישראל וסגן נשיא וומקס הבינלאומית, ובמשך 18 שנים בתפקידי ניהול שיווקומכירות שונים בארץ ובחו"ל בחברת צים.

בתפקידו האחרון עד לפני שנתיים כיהן לאסקי כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנמל חיפה. בשנתיים האחרונות הוא עסק בייעוץ בתחום הלוגיסטיקה.

"אני מתכוון לפתח את חברת לשקו בארץ, חברה בינלאומית מגרמניה עם פרופיל יחסית נמוך בישראל. אני מתכוון להגביר את הפעילות שלה כאן ולקדם את האינטרסים של החברה בתחומי הייצוא והייבוא. חברת לשקו מתמחה בכימיקלים ויש לה מה לתרום בתחום זה בתעשייה הישראלית".

נזכיר כי, חברת הבת בישראל של קבוצת השילוח הגרמנית Lexzau Scharbau מינתה את רו"ח דני בק לסמנכ"ל כספים ודירקטור בחברה לפני כחודשיים. בק שימש כחשב החברה במשך שמונה שנים, עד לשנת 2006.