דואר ישראל יקים במודיעין בית מיון לטיפול בחבילות

בית המיון מוקם על פני שטח של 18 אלף מ"ר ויחל לפעול ברבעון האחרון של השנה, לאור הגידול במשלוח חבילות לישראל בשנים האחרונות


11:49 ,04.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל ממשיכה ביישום התוכנית לשיפור השירות והחלה בהקמת בית מיון ייעודי לחבילות בעיר מודיעין, שייקצר את הליך מסירת הדואר ללקוחות.

 

ההחלטה על הקמת בית המיון החדש, שיפעל בנפרד ממיון המכתבים, התקבלה בעקבות עלייה מתמשכת במספר החבילות שנכנסות מחו"ל לישראל בשנים האחרונות. ב-2015 נכנסו לישראל 40 מיליון חבילות, עלייה של 40% לעומת 2014, כשעל פי ההערכות, ב-2020 ייכנסו לישראל 100 מיליון חבילות בשנה.

 

בשבועות הקרובים יחלו עבודות ההקמה של בית המיון, לאחר שנחתם הסכם עם חברת מגה אור ואותר נכס בשטח כולל של 18 אלף מ"ר (12 אלף מ"ר בנוי ועוד חצר תפעולית של 6,000 מ"ר). בית המיון החדש צפוי להתחיל לפעול ברבעון האחרון של 2016, בסמוך לחגי הקניות של סוף השנה. עבודות ההקמה מבוצעות בשיתוף עם רשות המסים.

 

פתיחת בית המיון לחבילות מצטרפת למהלכים נוספים לשיפור השירות שאותם מבצעת חברת דואר ישראל בחצי השנה האחרונה.  בין היתר, החלה החברה לחלק חבילות ודברי דואר ישירות לבתי הלקוחות ולאפשר להם לאשר את קבלתן בסמארטפון ייעודי שחולק לדוור. במקרים שבהם הלקוחות אינם בביתם, נשלחת אליהם הודעה שחבילתם בדרך למרכז המסירה, או הסניף הקרוב לביתם, והם יכולים להזמין לשם תור ולאסוף אותה ללא המתנה.

 

בנוסף, פתחה החברה 260 מרכזים ייעודיים למסירת דואר בשיתוף עם עסקים קטנים וסניפי רשתות קמעונאיות (שופרסל, אופיס דיפו, המשביר לצרכן, קניוני עזריאלי וקניוני ביג), האריכה את שעות פעילותיהם של 300 סניפים עד 8 בערב שלוש פעמים בשבוע ושליחת מסרונים ללקוחות כשחבילתם הגיעה לסניף. מהלכים אלו ואחרים כבר נותנים את אותותיהם, ולראייה, זמן ההמתנה הממוצע בסניפי הדואר נחתך בחצי ועומד על 9 דקות (ממוצע ארצי).

 

יו"ר דירקטוריון חברת דואר ישראל חזי צאיג: "לצד יישום תוכנית ההבראה, חברת דואר ישראל מיישמת תוכנית אסטרטגית רב-שנתית. הקמתו של בית המיון הנפחי מהווה נדבך מרכזי וחשוב בתוכנית זו, כחלק ממערך שיפור השירות לאזרח והערכות החברה לקצב גידול ההזמנות בסחר המקוון".


מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין: "בית המיון לחבילות הוא צעד נוסף בהתאמתה של החברה לעידן הסחר המקוון והוא יוביל לייעול הליך מסירת החבילות ללקוחות, שהיא מטרה מרכזית שלנו".