גל דיין ינהל את חטיבת השילוח של UPS ישראל

נשיא חברת UPS SCS באירופה, מזרח תיכון ואפריקה: הגיע הזמן שנעשה סדר בשוק הישראלי ונבהיר מי היא חברת UPS


00:00 ,02.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא חברת UPS SCS באירופה, מזרח תיכון ואפריקה: הגיע הזמן שנעשה סדר בשוק הישראלי ונבהיר מי היא חברת UPS
 
במהלך ערב הלקוחות שערכה אמש חברת UPS ישראל על מנת לחגוג את האיחוד הקרב בין חטיבת הבלדרות והאקספרס לחטיבת השילוח של החברה והפיכת UPS ישראל לנציגה הבלעדית של חברת UPS העולמית בישראל הציג ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל את גל דיין, המנהל החדש של חטיבת השילוח בישראל.
 
גל דיין עבד בחברת UPS SCS בארה"ב במשך 11 השנים האחרונות ומילא בחברה שורה של תפקידים במספר  תחומים כאשר בתפקיד האחרון שלו הוא ניהל את קו הסחר בין ישראל לארה"ב.
דיין ציין כי "ההזדמנות שניתנה גם לי וגם לארגון יאפשרו לנו להפגין יכולות מאוד שונות ממה שהשוק הישראלי רגיל אליו. ההחלטה שנעשתה מאוד מרגשת".
 
ג'ף מקורסטין, נשיא חברת UPS SCS באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, שנכח באירוע התייחס להחלטה לאחד את פעילות החטיבות תחת קורת גג אחת וציין כי "אני חושב שהגיע הזמן שנעשה סדר בשוק הישראלי ונבהיר מי היא חברת UPS ולכן החלטנו שיהיה לנו מותג אחד, חזון אחד וחברה אחת שמייצגת את UPS בישראל".
 
מקורסטין ציין כי "עשינו את ההחלטה לטווח הארוך מתוך מחשבה על טובת הלקוחות וטובת UPSכי אנו מאמינים שהשוק הישראלי ימשיך לצמוח, ואנחנו רוצים להיות פה על מנת שנוכל לתת פתרונות לעסקים הגדלים שלכם".
 
לדבריו, "חברת UPS ישראל תציע לשוק מגוון פתרונות רחב מאוד שאף חברה אחרת בשוק הישראלי לא יכולה להציע לשוק – שירותי שילוח באוויר ובים, עמילות מכס, הפצה, אחסנה, שירותי משלוח פנים ארצית ובינלאומית. מדובר במגוון רחב מאוד של שירותים שאנחנו מעניקים בכל העולם, ואנחנו מאמינים שהשירותים האלה יעניקו לכם הלקוחות אפשרויות צמיחה רבות לטובת העסק שלכם".
 
רונן כהן, מנהל השיווק של חברת UPS ישראל, ציין כי "מהלך האיחוד שאנחנו מבצעים בימים אלה עם UPS SCS הוא מהלך חשוב שעבדנו עליו זמן רב. איחוד הכוחות מאפשר לנו, לראשונה בישראל, להציע ללקוחות פתרונות מלאים בכל תחום הלוגיסטיקה תחת קורת גג אחת. מבחינתנו זה הגשמת חלום ואנחנו מקווים שגם עבורכם".