בנסרד העולמית רכשה חלק מפעילות קרגוליין האוסטרלית

חברת Bansard International רכשה חלק מפעילות חברת Cargo Line באוסטרליה. חברת IBL Logistics: הזדמנות לפיתוח מסחרי באוסטרליה, כולל גישה לשטחי אחסון וכושר ההפצה בערים הגדולות


11:14 ,29.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שיתוף פעולה ארוך בין שתי החברות הוחלט על רכישת חלק מהפעילות של Cargo Line ע״י קבוצת Bansard העולמית. מר ז׳אן-מישל בנאטאר ייצג את הקבוצה בדירקטוריון החברה האוסטרלית.

 

מחברת IBL Logistics אשר מייצגת את קבוצת Bansard בישראל נמסר כי היא רואה זאת כהזדמנות מצוינת לפיתוח מסחרי באוסטרליה, כולל גישה לשטחי אחסון וכושר ההפצה בערים כמו סידני, מלבורן, בריסביין ופרת׳. כמו כן, פעולה זו תאפשר לקבוצה להגדיל את פעילותה בתחום האי-קומרס. מהחברה נמסר כי ״הזדמנות זו תהיה אחת מגורמי הפיתוח החשובים של קבוצת באנסארד בשנים הקרובות״.

 

חברת Cargo Line International נוסדה באוסטרליה בשנת 1994 באוסטרליה ומעסיקה כ-40 עובדים. המשרד הראשי ממוקם בסידני ויש לה מחסנים בערים כגון בריסביין (4,000 מ״ר), סידני (10,000 מ״ר), מלבורן (3,200 מ״ר) ופרת׳ (1,700 מ״ר). החברה מתמחה בפעילות אזורי הסחר אסיה-אוסטרליה, ארה״ב-אוסטרליה ובריטניה-אוסטרליה. ערכי החברה הבולטים הם צניעות, יושר, שירות לקוחות, עבודת צוות ומשמעת.