עונת החגים בעולם נפתחה ביום שישי האחרון בסערת קניות של Black Friday, הנחשב כיום הרשמי הפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד. לפי מדד UPS בישראל, ניכר כי השנה חג הקניות השפיע יותר מתמיד גם על הרגלי הצריכה של הישראלים, שרכשו אונליין והזמינו חבילות מאתרים בחו"ל, כמו גם בישראל.
ב-UPS העומס הורגש היטב בהפצות בתחילת השבוע, כשעשרות עובדים ומנהלים, כולל הנהלה הבכירה, התגייסו למערכה ויצאו לימי הפצות בשטח.
על פי הדיווחים של UPS, המוצרים הנמכרים ביותר היו מוצרי אלקטרוניקה, ואולם ניכר היה כי ישראלים רכשו מכל וכל - גם מוצרי טואלטיקה, בגדים ואפילו כמויות עצומות של חיתולים.
בין המנהלים שהתגייסו לסייע בעומס המשלוחים ויצא ליום הפצות לקחו חלק מנכ"ל UPS בישראל ליאור שגיא וסמנכ"ל השיווק והמכירות רונן כהןף, שסיפר כי ב-UPS מקובל שכל מנהל מתודרך בעבודת שליחויות ובעת הצורך לובש את המדים החומים ויוצא לשטח.
"כמנהל מדובר ביום מרתק וחשוב מאין כמוהו, כאשר אנו זוכים להרגיש את השטח ואת עבודת השליח, תפקיד שהוא בעצם הסמל המסחרי של UPS. החיבור ללקוחות ולעובדים תמיד נמצא בראש מעייננו ואנו שמחים על ריבוי המשלוחים ועל ההזדמנות להירתם לעזרה ולצאת לשטח", ציין כהן.