מדובר בפרויקט אשר הכיל שילוב של מספר משלוחים מבוקרי טמפרטורה בשטר מטען אחד: ציוד בטמפרטורת חדר +15°C / +25°C , תרופות בבקרה של +2°C / +8°C וחיסונים בבקרת טמפרטורה של -197°C.
משלוח מסוג זה מצריך הכנה מוקדמת של מסלולי הטיסה, הוראות ספציפיות לחברות התעופה, לסוכנים בחו״ל וכן אלמנטים תרמיים מתאימים לשילוב בין סוג הטמפרטורות השונות, חנקן נוזלי במיכל DRY SHIPPER שנבנה ספציפית למשלוח זה.
מחברת אייטרנס נמסר כי פעולה מהירה של הסוכן בקמבודיה העניקה יציבות מרבית למטען והפרויקט הצליח להגיע ליעד בטמפרטורות המשולבות ובזמן שהוגדר מראש למסלול בנבחר בקפידה בהתאם לנוהל SOP מוגדר למשלוחים מסוג אלו.
אמיר ישראל סכר, מנכ״ל והבעלים של חברת אייטרנס, ציין כי תקופת הקורונה מאתגרת לא רק בהעברת חיסונים לבני האדם אם כי לבעלי החיים הזקוקים לחיסונים אלו הן לבריאותם והן לבריאותנו. ״חברתנו נבחרה להוביל את המשך הפרויקט ופרויקטים נוספים לאור ההצלחה בשמירת הטמפרטורה הנאותה לכל אורך שרשרת האספקה״.
סכר הוסיף כי: ״אורח החיים בעולם השילוח השתנה וזאת לאור צמצום קווי התעופה ליעדים השונים בעולם, שיתוף פעולה הדוק בין חברות התעופה למקסום קשת היעדים הרחבה בעולם לנוכח קיבולת תעופתית מוגבלת ומצומצמת, מקשה בעיקר על המשלחים העוסקים בשינוע של מטענים מבוקרי טמפרטורה, אנו ערים למצב חדש בו המשלח נדרש להיות מעבר למקצועי ומנוסה בתחום שרשרת האספקה גם יצירתי, שעה שהיצירתיות מכריחה אותנו היום להמשיך ולפתח פתרונות לתחום המזון והפארמה בעיקר״.