אייטרנס לוג׳יסטיקס חכרה איירבוס A320

המטוס נחכר באמצעות חברת ישראייר בטיסה ישירה מנמל תעופה שנזן שבסין ועד לישראל, כאשר במטוס מעל 82 CBM וציוד שכלל מסיכות בעלות רמת סינון גבוהה המיועדת לצוותים בישראל


10:58 ,01.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אייטרנס לוג׳יסטיקס מסכמת תקופה מאתגרת אשר ציינה שילוח של מעל ל-28 טון מתחילת משבר הקורונה ופעולות ייצוא אווירי ליעדי המזרח הרחוק של ציוד רפואי וכן אלפי טונות ביבוא אווירי של משלוחי פארמה מבוקרי טמפרטורה תוך שימוש באלמנטים תרמיים פאסיביים עימם החברה עושה שימוש מספר שנים. 

 

במהלך המשבר נבחרה אייטרנס להפעיל פרויקט רחב היקף ולחכור מספר מטוסים עבור חברת ש.א.ג. שירותי רפואה - חוזה ישיר עם ציוד רפואי מלא עבור משרד הביטחון ומחסני החירום של משרד הבריאות - שע״ח.

 

אמיר סכר, בעלים ומייסד חברת אייטרנס ציין כי ״חברת ש.א.ג. שירותי רפואה בע״מ נתנה בנו את האמון לטפל בעבורה במספר מטוסי צ׳רטר בתקופה חשובה זו עם מסירות ישירות מהמכס תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים ושעות עבודה רבות על מנת לשמור על שרשרת אספקה תקינה ואיכותית. מטוס צ׳רטר נוסף חתם את התקופה ונחכר באמצעות חברת ישראייר בטיסה ישירה מנמל תעופה שנזן שבסין ועד לישראל, כאשר במטוס מעל 82 CBM״.

 

סכר ציין כי ״פריקת המטוס בוצעה במסוף סוויספורט בצורה מקצועית ומהירה בתקופה בה ישנם צוותים מצומצמים. על המטוס היה ציוד מסיכות בעלות רמת סינון גבוהה המיועדת לצוותים הרפואיים בישראל״.