גודל שגוי, צבע לא נכון, סגנון שאינו הולם, או מוצר לא מתאים: לאחר שנשברו שיאי קניות באינטרנט במהלך חודש דצמבר, החזרות והחלפות מוצרים לאחר חג המולד מביאים את UPS לשיאים חדשים של משלוחים עם פתיחת השנה החדשה.
יום ההחזרות צפוי לחול ב- 6 ינואר 2016, כאשר הצרכנים יישלחו למעלה ממיליון חבילות בחזרה לספקים ביום אחד. בסך הכל, בסוף השבוע הראשון של ינואר צפויה UPS לטפל בלמעלה מ-5 מיליון החזרות, גידול של חצי מיליון לעומת אשתקד.
על פי מדד UPS- ""Online Shopper™ study 45% מהצרכנים מציינים כי הם החזירו פריט באמצעות שילוח בחזרה לקמעונאי. מתוכם 42% אמרו שהם ביצעו רכישה מקוונת חדשה תוך כדי תהליך ההחזרה.
אפשרות החזרה משחקת תפקיד חשוב בהחלטות רכישה: כ-67% מהצרכנים אמרו שהם בודקים את מדיניות ההחזרה של ספק לפני שהם סוגרים הזמנה. צרכנים גם מעוניינים בחוויית החזרה פשוטה: 66% מצפים למשלוח חוזר חינם ו -47% מעוניינים בתווית החזרה מוכנה להדפסה.
מחקר נוסף של UPS מגלה כי מדיניות החזרות אטרקטיבית מושכת לקוחות, אך ספקים רבים זקוקים לשיפור בנושא זה. רק 32% מחנויות האונליין הציעו מדיניות החזרה חינם ופחות מ- 50% מהקמעונאים מציגים לוחות זמנים להחלפות באתר האינטרנט שלהם, שהתברר כמרכיב מרכזי בחשיבותו עבור 88% מהרוכשים ברשת.