UPS ישראל פתחה מחלקה המתמחה ביבוא ויצוא של ציוד רפואי

מדובר בציוד רגיש, הדורש טיפול ואריזה מיוחדים בהובלה ובאחסנה. המחלקה החדשה של UPS תפעל 24/7 ותיתן מענה לדרישות של ניתוח בזמן אמת


12:44 ,20.07.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS בישראל פתחה מחלקה ייעודית ליבוא ויצוא של ציוד רפואי. המחלקה החדשה מתמחה ביבוא ויצוא של ציוד רפואי ואביזרים תומכי חיים בעולם הרפואה, כולל שחרורם מרשויות המכס עד למסירתם ליעדם הסופי.  

 

הציוד הרפואי - אמ"ר (אביזר/מכשיר רפואי) - הינו ציוד יקר, עדין ורגיש, הדורש טיפול ואריזה מיוחדים לשמירה מבוקרת במהלך ההובלה והאחסנה. ברוב המקרים מדובר בהובלה אווירית, גם במקרים של ציוד בעל נפח רב, כגון מכשיר MRI או מערכות CT.

 

המחלקה החדשה, המנוהלת על ידי צביקה נוימן, מעניקה שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע. הלקוחות העיקריים הם יבואנים של ציוד רפואי, מרפאות ובתי חולים, אוניברסיטאות, מעבדות ומרכזי מחקר  ברחבי הארץ.

 

לדברי מנכ"ל  Freight UPS בישראל איל מאיו, "ציוד ומיכשור רפואי הינו רגיש ויקר ועל כן שינועו הינו תהליך מורכב. מדובר במחלקה שמיועדת לתת מענה דחוף לדרישות של חדרי ניתוח בזמן אמת, כגון טיפול בהעברה תומכת חיים, המיועדת להשתלה בגופם של חולים. במקרים אלו, ישנה חשיבות עליונה להטסה מהירה ושחרור מהיר מהמכס בכל שעות היממה".