UPS ישראל משיקה אפליקציית צ'אט למובייל

השקת האפליקציה מגיעה שנה וחצי לאחר השקת הצ'אט האינטרנטי, בו משתמשים כבר עשרות אלפי לקוחות


11:11 ,27.04.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

שנה וחצי לאחר השקת הצ'אט האינטרנטי של  UPS בישראל, משיקה החברה אפליקציית צ'אט לשימוש לקוחותיה במובייל ובסמארטפון.

 

לרגל השקת האפליקציה, UPS משתפת כי עשרות אלפי לקוחות כבר משתמשים בצ'אט אונליין באתר החברה וזוכים למענה מנציג בזמן המתנה ממוצע של כ-9 שניות בלבד.

 

מרבית הפניות בצ'אט נוגעות לייעוץ ליבואן, משלוחי יצוא ועמילות מכס. האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מכל מקום, גם בסמארטפון, מאותו שירות מהיר ואיכותי שהם מקבלים באינטרנט ובמוקד הטלפוני בנושאי יבוא, יצוא, עמילות מכס, תמיכה טכנית ועוד. ניתן להיכנס לצ'אט באתר החברה.

 

סמנכ"ל השיווק והמכירות של UPS בישראל רונן כהן: "לא בכדי UPS  היא  חברת השילוח היחידה בישראל המפעילה צ'אט אונליין. ברור לנו שטכנולוגיה מתקדמת הינה מפתח לחוויית לקוח איכותית, ולכן אנו משקיעים בייצור חוויית לקוח שתכלול מהירות, פשטות ושירות אישי, ואת כל אלו משלב שירות הצ'אט".