UPS ישראל חוגגת את הטמעת פעילות חטיבת השילוח בחברה

מנכ"ל UPS ציין כי העבודה עם חטיבת השילוח UPS SCS תחל ב-1 ביולי. "נקים מערך חדש עם אנשים ברמה גבוהה, נדאג שהלקוחות ימשיכו לקבל את אותה רמת שירות אליה הורגלו אבל במגוון גדול בהרבה של שירותים"


00:00 ,02.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל UPS ציין כי העבודה עם חטיבת השילוח UPS SCS תחל ב-1 ביולי. "נקים מערך חדש עם אנשים ברמה גבוהה, נדאג שהלקוחות ימשיכו לקבל את אותה רמת שירות אליה הורגלו אבל במגוון גדול בהרבה של שירותים"
 
חברת UPS ישראל חגגה אתמול את ההחלטה לאחד בישראל את פעילות הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי עם פעילות הבלדרות ואקספרס תחת קורת גג אחת. החברה חגגה את המאורע עם שני שפים בולטים – ירון קסטנבאום ושאול בן אדרת - אשר הכינו ארוחת מטעמים להנאתם של כ-150 מלקוחות החברה ובנוכחות מנהלים בכירים מהחברה העולמית.  
 
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל, הודה לאורחים שהגיעו לערב המרגש של החברה והרים ביחד עם כולם כוסית לחיים לרגל המהלך. "זהו אירוע מאוד מלהיב מבחינתנו, ומדובר במחויבות מאוד גדולה. אנחנו מרגישים שיש תמיכה מאוד חזקה של הארגון הבינלאומי".
 
לערב הלקוחות הגיעו ארבעה מנהלים בכירים של UPS העולמית בהם ג'ף מקורסטין, נשיא UPS SCS באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, סינדי מילר, מנהלת אזור דרום אירופה, מזרח תיכון ואפריקה, פול באייר, מנהל האינטגרציה של UPS באירופה ומייקל נבוקולוס, מנהל החטיבה של יוון והבלקנים וישראל.
 
שגיא ציין בדבריו כי מדובר בצעד ראשון בדרך מעניינת שחברת UPS ישראל יוצאת אליה. "יש הרבה עבודה לפנינו. אנחנו נערכים לתקופה חדשה שתשפיע בוודאי על כל השוק הישראלי ואין לי ספק שנוכל להציע – בפעם הראשונה בישראל, תחת קורת גג אחת - את כל מגוון שירותי השילוח הבינלאומי והפנים ארצי באוויר, בים, ביבוא וביצוא. בקרוב תוכלו לשלוח איתנו גם מכולות, משלוחים גדולים ופאלטים. בקיצור, אנחנו נדע לעשות כל מה שקשור לניהול שרשרת האספקה שלכם".
 
שגיא ציין כי העבודה עם חטיבת השילוח UPS SCS תחל ב-1 ביולי וכי הוסכם עם חברת פריץ קומפניס, אשר החזיקה עד לאחרונה את זיכיון UPS SCS בישראל, על העברה מדורגת של לקוחות UPS SCS לחברת UPS ישראל וקליטה של לקוחות חדשים לתוך מערכות המחשוב שלה. "המשמעות היא שאנחנו צריכים להקים מערך חדש עם אנשים ברמה גבוהה, עם ניסיון, ידע וערכים שאתם הלקוחות התרגלתם לקבל מאיתנו", ציין שגיא. 
 
מנכ"ל UPS ישראל הוסיף כי במהלך החודש יגיע צוות נוסף מחברת UPS העולמית על מנת להטמיע מערכות מחשוב ולהדריך את עובדי החברה בישראל. "אני חושב שנוכל להציע הצעה חדשה לשוק, ואנחנו נדאג שהלקוחות ימשיכו לקבל את אותה רמת שירות אליה הורגלו אבל במגוון גדול בהרבה של שירותים".