UPS זכתה גם השנה להופיע בדירוג מותגי העל של Superbrands בישראל.
ארגון Superbrands הוקם בבריטניה לפני כ-20 שנה והינו פעיל בכ-70 מדינות ברחבי העולם. משנת 2009 הארגון פועל בישראל. הארגון שם לעצמו למטרה לזהות ולהכתיר בכל מדינה את רשימת מותגי העל ולציין לשבח את המנהלים האחראים למצוינות זו. כמו בישראל,UPS מופיעה בדירוג במדינות רבות בעולם.
פסלון Superbrands הוענק למנכ"לUPS ישראל ליאור שגיא במעמד עובדי החברה בעת טקס הרמת כוסית לשנה החדשה.
אורטל לביא שהעניקה לשגיא את הפסלון ציינה: "דירוג Superbrands בודק למעשה את עוצמת הקשר שבין הצרכנים לבין המותג. אם העוצמה עוברת את רף ההצטיינות שקבע הארגון - המותג מוכתר כמותג על. למעשה, מי שהכתיר את UPS היו הצרכנים, הם שמעריכים מדי שנה את המותגים החזקים בישראל ומחליטים מי הם ה- Superbrands שלהם: המותגים שנותנים להם יתרונות מוחשיים ורגשיים לעומת מותגים אחרים".
סמנכ"ל השיווק של UPS ישראל רונן כהן ציין כי אות המצוינות של Superbrands בעולם בכלל ובישראל בפרט משקף מאמץ יומיומי משותף של עובדי החברה: "בשנים האחרונות, UPS בישראל השלימה את המערך הנותן מענה לכל הפתרונות הלוגיסטיים תחת קורת גג אחת, תוך שמירה על שירות איכותי ואישי ללקוחות וראייתם כשותפים לדרך. אנו פועלים בהתמדה במטרה לספק שירות איכותי למיליוני לקוחות בעולם, בכל משלוח, בכל גודל ולכל יעד; בין אם בשילוח אווירי, או ימי, ובין אם בשילוב ביניהם".
יצוין כי לאחרונה הרחיבה UPS בישראל את שירותיה בתחום היבוא עם הקמת מסוף בלדרות חדש ומתקדם, המאפשר שחרור מהיר יותר של משלוחים, ושירות איכותי יותר ליבואנים.