TNT Express משיקה את PharmaSafe, פתרון שינוע כוללני למוצרם פרמצבטיים רגישים לטמפרטורה

השירות יוצג בתערוכת: Cool Chain Loigistics Europe 2012 המתקיימת בבאזל שבשוויץ


00:00 ,14.02.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

 TNT Expressהעולמית משיקה את PharmaSafe, שירות מיוחד בטמפרטורה מבוקרת לשינוע אמין של כמויות גדולות של מוצרים פרמצבטיים כגון חיסונים ואינסולין.

 PharmaSafeנועד להתמודד עם האתגר העיקרי של שרשראות האספקה הפרמצבטיות: היעדר בקרה ונראות הנובע ממעורבותם של יותר מדי צדדים (על-פי רוב יותר מ-20 צדדים המעורבים במשלוח אווירי יחיד).

רוב השגיאות מתרחשות כאשר המשלוחים עוברים מיד ליד. הסיכונים כוללים נזקים לאריזה, עיכובים בשחרור ממכס, וחשוב מכל, שינויי טמפרטורה העלולים לגרום לעלויות גבוהות לחברות הפארמה ומשפיעים על יעילות המוצרים. על-פי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כל חיסון רביעי מגיע ליעדו במצב פגום עקב משלוח בתנאים בלתי הולמים.

 PharmaSafeישפר ויבטיח את התנועה הבינלאומית של מוצרים פרמצבטיים בעלי ערך גבוה, אשר לעתים קרובות הינם מצילי חיים ומצריכים בקרת טמפרטורה קפדנית.

בשירות חדשני זה, TNT Express פועלת כשותף אחד ואחראית לשרשרת האספקה השלמה, מרכש האריזה ועד למסירה. החברה משתמשת במטוסים, תחנות ניטול, איסוף ומסירה משלב וכן במומחים משלה לשחרור ממכס. שירות PharmaSafe גם עושה שימוש במכליות הפסיביות הטובות ביותר שיש, va-Q-tainer.