ענקית בלדרות האקספרס FedEx חשפה סוף סוף את תוכניות הארגון מחדש שלה, הכוללות פרישת עובדים מרצון, הוצאות שירותים למיקור חוץ, הפחתה בהוצאות משרדיות והחלפת מטוסים ישנים בחדשים, שצורכים פחות דלק.
מטרת התוכנית היא להביא את החברה ליעד שהציבה לעצמה – להגיע לרווח של 1.7 מיליארד דולר בתוך חמש שנים.
עוד כוללת התוכנית איחוד או סגירה של סניפים ומתקנים. החברה הודיעה שתבחן את מצבו של כל סניף וסניף כשיגיע זמן פקיעת מועד השכירות בו ותקבל החלטה על פי מצב השוק. כדוגמא, הובא המצב ביוסטון, טקסס, בו סגרה החברה חמישה סניפים והחליפה אותם בשניים אחרים.
החברה הודיעה עוד, שבעוד השוק בארצות הברית הוא בוגר ורווחי, ממשיכה הצמיחה גם ביבוא וביצוא, עם הצלחה בשירות ה-FedEx First Overnight.
התרחבות בשוק הגלובלי ממשיכה להיות אחת הראשונות בסדרי העדיפויות של החברה, במיוחד בסין ובשוק אינטרא-אירופה, בענפים כמו הייטק, מדעי החיים (עם דגש על מוצרים רפואיים) ותעשיית החלל. החברה מנסה לקדם גם את שירות האחסון הלוגיסטי שלה.