FedEx ממשיכה להתרחב: רוכשת את חברת הבלדרות הצרפתית Tatex

בהמשך לרכישת TNT Express על ידי UPS ורק חודש לאחר שרכשה את חברת השילוח הפולני Opek Sp.z מבססת FedEx את נוכחותה באירופה


00:00 ,15.05.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

ענק השילוח הבינלאומי FedEx חתמה על הסכם לרכישת חברת הבלדרות הצרפתית Tatex במטרה להגביר את פעילותה באירופה. סכום הרכישה לא צוין.

רק לפני חודש הודיעה FedEx על כוונתה לרכוש את חברת השילוח הפולנית Opek Sp.z, בתגובה לרכישתה של TNT Express על ידי UPS לפני מספר חודשים.

בנוסף, בשנת 2006 רכשה החברה את חברת הבלדרות הבריטית ANC Holding Limited. שנה מאוחר יותר נרכש גם המשלח ההונגרי של החברה הבריטית, Flying Cargo הונגריה.

לדברי דוח International Express Parcels 2012, רכישת TNT על ידי UPS השאירה את FedEx במקום השלישי בין משלחי האקספרס באירופה, לאחר DHL גרמניה, שירדה בעקבות הרכישה מהמקום הראשון.

בהודעה שהוציאה FedEx נאמר: "רכישת החברה הצרפתית הוכיחה שאנו ממשיכים באופן קטגורי ואסטרטגי להשקיע בהרחבת הרשת העסקית שלנו. רכישת Tatex משלימה את פעולות FedEx בשוק הצרפתי ותאפשר לחברה להוסיף שירות מקומי נוסף באחד השווקים הגדולים באירופה וכן לעולם כולו".

סך הכל, בין אוקטובר 2011 לבין סוף מאי 2012, תפתח FedEx 38 תחנות חדשות באירופה, כולל 19 בצרפת.

החברה השקיעה גם בהרחבת הצי האווירי שלה, עם רכישת חמישה מטוסי בואינג B757 בקווים בינלאומיים ומטוס B777 לטיסות ארוכות טווח. סך הכל, משתמשת החברה בארבעה מטוסים בואינג B777 מאירופה ואליה.