DSV השיקה את אסטרטגיית הקיימות בישראל

כ-200 מלקוחות החברה השתתפו בכנס קיימות של החברה שנערך במכון ויצמן ברחובות. סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל: אנחנו מובילים את תחום החדשנות וכעת אנחנו רוצים להוביל את הקיימות. אופיר ברונהיים, מנהל החדשנות ותחום הקיימות: היעד של DSV הוא חיסכון של 40%


10:27 ,21.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV ישראל השיקה השבוע את אסטרטגיית הקיימות של החברה בישראל. האירוע התקיים במכון ויצמן ברחובות בהשתתפות כ-200 מלקוחות החברה.

 

סיגל מנהיים קצוביץ, מנכ״לית DSV, תיארה את העשייה של DSV בתחום, אופיר ברונהיים, מנהל החדשנות והקיימות של DSV שיתף בכלי המדידה הנגישים ללקוחות החברה לטובת הפחתת פליטות מזהמים בשרשראות האספקה ואליו הצטרף אמיר בהלול, מנהל תחום חדשנות מתקדמת בחברת Augury ויחד הם חשפו את מוצר ניהול אחזקה חזויה המשותף ל- 2 החברות.

המפגש המשיך לפאנל מרתק בהשתפות ארבעה מלקוחות החברה שעסק בטרנדים ומגמות קיימות בשרשרת האספקה: מיכל עמי Director of Logisitcs בחברת SolarEdge, שלומי בסון משנה למנכ״ל בזן, שמוליק פרץ סמנכ״ל התפעול ב-GENCELL  ושמעון פרי מנהל תחום התקשרויות שינוע יבשתי ומנהל הקיימות בארגון הרכש ושרשרת האספקה הגלובלית בקבוצת ICL.

 

אוריאל קלר, מנכ״ל קהילת הקיימות Planet tech בשיתוף מכון החדשנות הישראלי נתן סקירת מאקרו של מגמות הקיימות בארץ ובעולם.

 

אחריהם התקיימו הרצאות השראה של היזמים שעוסקים בתחומים משיקים לתחום הקיימות והקהל זכה להרצאות השראה מרתקות ומשובחות: טל טנא צ׳צ׳קס, הילה ברונהיים, דפנה טלמון ושאול כהן.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV: ״כחברת שילוח בינלאומית מהגדולות בארץ ובעולם אנחנו מבינים שמוטלת עלינו אחריות לדאוג ללקוחותינו וכמובן גם לכדור שלנו. קיימות זאת לא מילה חדשה, והיום אנחנו נספר על הדרכים בהן DSV ישראל מטמיעה את האסטרטגיה העולמית של DSV בפעילות שלנו בישראל״.

 

אופיר ברונהיים, מנהל החדשנות ותחום הקיימות: ״יעדי DSV עד שנת 2030 מחולקים לשתי  זירות ׳קיימות ישירה׳ בה אנחנו הופכים חלק מהציוד שלנו כגון רכבים ומשאיות לצריכה יותר ידידותית לסביבה עם פליטה מופחתת, ו׳קיימות דרג שני׳ העוסקת ברכישות שלנו כגון חשמל ואמצעי חימום ו׳קיימות דרג שלישי׳ היא של הספקים שלנו והשותפים שהחברה רוצה לעודד ולעבוד עם חברות שמעודדות קיימות כגון חברות תעופה, ספנות או הובלות יבשתיות. היעד של DSV הוא חיסכון של 40% בזירה הראשונה והשנייה ו-30% בזירה השלישית״.

 

סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל, אמרה בדבריה כי: ״אנחנו עסק של א.נשים ומרגש לראות שהקדשתם את הזמן הזה עבורנו ועבורכם, אני גאה להשיק במכון ויצמן הירוק הזה את אסטרטגיית הקיימות שלנו. צימצום טביעת הרגל הפחמנית היא לא סיסמא אלא מציאות קיימת וצריך לתרגם אותה למעשים. אני רואה כאן לקוחות שהם חלק מחברות גלובליות שכבר מזמן החלו ליישם את האסטרטגיות הללו, ואנחנו רוצים להיות שותפים שלכם בכך ולסייע גם לחברות אחרות שעדין לא שם. בחברת DSV מי שמוביל את אסטרטגיית הקיימות הוא נשיא החברה והוא עושה זאת באופן אישי, וכחברת לוגיסטיקה ושילוח מובילה בעולם אנחנו מרגישים שיש לנו אחריות בתחום הזה״.

 

מנהיים קצוביץ הזכירה בדבריה כי חברת DSV מקדמת חדשנות וכי היא שואפת ל-100 אחוז פעילות דיגיטלית ומשקיעה בכך משאבים רבים כולל היערכות לשער עולמי יצוא שיעלה לאוויר.

 

״אנחנו מובילים את החדשנות וכעת אנחנו רוצים להוביל את הקיימות. חדשנות וקיימות צועדים יד ביד״, סיכמה מנהיים קצוביץ׳.