DHL Global Forwarding רוכשת דלק תעופה בר קיימא לטובת שילוח מטענים

DHL Global Forwarding מכריזה על חתימת הסכם היסטורי עם Air France KLM Martinair Cargo לרכישת 33 מיליון ליטר דלק בר קיימא. באמצעות השותפות החדשה הצפי הוא חיסכון של כ- 80,000 טון של פליטת דו תחמוצת הפחמן


11:39 ,14.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL Global Forwarding רוכשת 33 מיליון ליטר דלק תעופה בר קיימא מאייר פראנס KLM Martinair Cargo. עסקה זו מייצגת את אחת מרכישות דלק תעופה בת-קיימא המשמעותיות ביותר בענף שילוח המטענים

 

חברת DHL Global Forwarding, מומחית בשינוע מטענים באוויר ובים מקבוצת דויטשה פוסט, חתמה על הסכם עם AFKLMP (אייר פראנס KLM מרטינאייר קרגו) לרכישת 33 מיליון ליטר של דלק תעופה בר-קיימא (Sustainable Aviation Fuel). שיתוף הפעולה בן שלוש השנים מייצג את אחת מרכישות SAF המשמעותיות ביותר בענף שילוח המטענים.

 

היוזמה היא חלק ממפת הדרכים הקיימות של דויטשה פוסט DHL Group, אשר מתכוונת להוציא 7 מיליארד יורו על טכנולוגיות ירוקות עד 2030 ולהפחית את כל הפליטות הקשורות ללוגיסטיקה לאפס עד 2050.

 

טים שרוואת׳, מנכ״ל DHL Global Forwarding, Freight: ״עם מפת הדרכים שלנו לקיימות, שמנו לעצמנו יעדים שאפתניים במסע שלנו לעבר אפס פליטות. דלקים ברי קיימא הם חלק מהותי מהמאמצים שלנו. זו הסיבה שהתחייבנו לכסות לפחות 30 אחוז מהדרישות של הובלה אווירית והובלה ימית עם דלקים ברי קיימא עד 2030. השותפות שלנו עם AFKLMP תעזור לנו להשיג את המטרה הזו. יחד עם זאת, חלק גדול מההצלחה ניתן לייחס ללקוחות שלנו. כולנו חייבים לעבוד יחד כדי להאיץ את המעבר למגזר תחבורה ללא פליטות פחמן. אחרי הכל, יש לנו רק כוכב אחד״.

 

עוד נמסר מחברת DHL Global Forwarding כי ״שיתוף הפעולה בין החברות מהווה בסיס למאמצים של DHL לתמוך בקיימות, מתוך הכרה בתפקידו החיוני של SAF בהפחתת הפחמן של תעשיית ההובלה האווירית. כמומחים בלוגיסטיקה אנו מצפים שהשותפות תחסוך למעלה מ-80 אלף טונות של פליטת פחמן דו חמצני על ידי מיזוג SAF עם דלק תעופה רגיל בטיסות AFKLMP. ככל ששיעור ה-SAF גבוה יותר, כך פליטת הפחמן נמוכה יותר. בדרך זו מושגת הפחתת פחמן בפועל. DHL מקצה את ההטבות ללקוחותיה, ועוזרת להם להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם״.