חברת Worker: מונתה סמנכ״לית שיווק חדשה

חופית אליסוף-רביב מונתה לסמנכ״לית השיווק של החברה וזאת לאחר ששימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת שיווק בחברה. דורון יפה, בעלי Worker: ״חופית תורמת תרומה רבה ומשמעותית לחברה ואנו מודים לה על כך״


10:40 ,16.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת WORKER, החברה הגדולה והמובילה בישראל בייצור, ייבוא ושיווק ציוד מגן אישי, נעלי בטיחות, ביגוד מקצועי, ביגוד ייצוגי ומוצרי בטיחות בדרכים, הודיעה על מינויה של חופית אליסוף-רביב לסמנכ״לית השיווק של החברה.

 

במסגרת תפקידה אליסוף-רביב תוביל את צוות השיווק של WORKER , האסטרטגיה השיווקית, תהליכים אסטרטגים חוצי ארגון, שירות הלקוחות ומערך הלידים, אתר ה- Ecommerce ומכלול הנכסים הדיגיטליים,  ניהול הלקוחות והדאטה השיווקי ועוד.

 

אליסוף-רביב (36), נשואה ואמא ל-3, בוגרת תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מהמכללה למנהל. שימשה ב-3 שנים האחרונות כמנהלת שיווק בחברה וכעת כאמור מונתה לסמנכ״לית השיווק.

 

דורון יפה, בעלים WORKER: ״אני שמח על התקדמותה המקצועית של חופית אליסוף-רביב מתפקיד מנהלת השיווק של החברה לתפקיד סמנכ״לית השיווק. חופית עובדת ב-Worker מעל 3 שנים ותורמת תרומה רבה ומשמעותית לחברה ואנו מודים לה על כך. אנו סמוכים ובטוחים כי חופית תמשיך בעבודתה הטובה ותרומתה לקידום החברה ומאחלים לה הצלחה״.