קבוצת שיבולת הניחה אבן פינה למרלו״ג חדש בבית שמש

המרלו״ג החדש יכלול כ-9,200 מ״ר בשתי קומות המיועדים ללוגיסטיקה, כאשר כ-1,200 מ״ר מתוכם מיועדים למשרדים שייבנו באגף נפרד. המבנה צפוי להימסר בתוך כשנה לרוכש


10:34 ,31.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת שיבולת קיימה השבוע טקס הנחת אבן פינה, לרגל תחילת הבנייה של מרלו״ג חדש שייבנה על גבי שטח של 6.6 דונם, באזור תעשיה ברוש בבית שמש, זאת בסמיכות למנועי בית שמש ובית הספר לשוטרים.

 

המרלו״ג החדש יכלול כ-9,200 מ״ר בשתי קומות המיועדים ללוגיסטיקה, כאשר כ-1,200 מ״ר מתוכם מיועדים למשרדים שייבנו באגף נפרד. המבנה ייבנה בסטנדרטים גבוהים עם מערכות מתקדמות, משווי גובה, רצפה בדרגת פילוס מיוחדת ותכנון לעומס שימושי גבוה במיוחד. המבנה צפוי להימסר בתוך כשנה לרוכש, חברת אמי נציגות ואחזקות בע״מ שעוסקת בין היתר בנדל״ן מניב במספר אזורי ביקוש בארץ.

 

ראש העיר ד״ר עליזה בלוך: ״כל מרלו״ג חדש המוקם בעיר הוא עוד ציון דרך חשוב בפיתוח הכלכלי של העיר בית שמש. קבוצת שיבולת מבקשת לומר - אנחנו שותפים בפיתוח העיר בית שמש, ואני כראשת העיר שמחה על החיבור והשותפות. העיר בית שמש היא עיר של קהילות והקהילה הכלכלית היא אחת החשובות שבהם. כניסת משקיעים לעיר, כדוגמת קבוצת שיבולת, מהווים קטר כלכלי המוביל ומקדם עולמות תוכן אחרים בעיר״.

 

ערן מרקוביץ׳, מנכ״ל קבוצת שיבולת: ״העיר בית שמש היא עיר מתאימה מאוד ללוגיסטיקה ומשרדים, בין השאר בזכות מיקומה האסטרטגי בסמיכות לצירי תנועה ראשיים, כביש 1, כביש 38 וכביש 6. ד״ר עליזה בלוך, ראשת העיר, מובילה תנופת פיתוח אדירה בעיר והרבה עסקים באזור ירושלים גילו לאחרונה בזכותה את בית שמש וזאת רק ההתחלה״.

 

קבוצת שיבולת הינה חברת ייזום המתמחה בייזום פרויקטים בתחום התעשיה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים.  הקבוצה הוקמה על ידי שלושה שותפים מתחום הנדל"ן, הפיננסים וההשקעות ובראשה עומד ערן מרקוביץ׳, שותף ומייסד החברה. לקבוצה שישה פרויקטים בהיקף של 250,000 מ״ר בפריסה ארצית, חלקם בשותפות עם חברות מובילות ובמימון של גופים פיננסים מהגדולים בישראל. הפרויקטים של החברה פרסום בכל הארץ במרכזי ערים ובאזורי תעשייה בבית שמש, אשדוד, מסמיה, רחובות, שדרות ועוד.