עורף אשדוד: יוקם מרלו״ג אוטומטי עם יכולת טיפול ב-150 אלף משטחים

על מגרש בן 43 דונם הצמוד לנמל אשדוד יוקם מרכז לוגיסטיקה אוטומטי בשטח בנוי של מעל ל-30 אלף מ״ר, שיכלול שני מחסנים אוטומטיים בשטח כולל של כ-20 אלף מ״ר. רם לוי, אשר פרש מחברת פרוגרמה לפני כשנה, ושותפו רונן קקו, שותפים ליוזמת הקמת המרלו״ג


09:44 ,21.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות כלל ביטוח, אספן ו-Ewave מניבים מקבוצת Ewave Nadlan, רכשו מגרש בן 43 דונם בצמוד לנמל אשדוד – מיקום אופטימלי למרכז לוגיסטי - עליו יוקם מתקן אחסנה אוטומטי שיוכל לטפל בכ-150 אלף משטחים.

 

בהתאם לתוכנית הלוגיסטית, בכוונתן של החברות להקים על הקרקע מרכז לוגיסטיקה אוטומטי בשטח בנוי של מעל ל-30 אלף מ״ר, שיכלול שני מחסנים אוטומטיים בשטח כולל של כ-20 אלף מ״ר עם קיבולת אחסון של כ-150 אלף משטחים, ומבנה תפעולי בשטח של כ-12 אלף מ״ר אשר ישמש בעיקר לקליטת המשטחים, מתן שירותים לוגיסטיים תומכים והפצת המשטחים ללקוחות.

 

רם לוי, אשר פרש מחברת פרוגרמה לפני כשנה, ושותפו רונן קקו, בעל ניסיון רב במתן שירותים לוגיסטיים מותאמי לקוח, שותפים ליוזמת הקמת המרכז הלוגיסטי ״האנילוג 1״, והם יובילו בעבור היזמים בפועל את התכנון, ההקמה ובהמשך את תפעול המתקן והפעילות הלוגיסטית.

 

תכנון המרכז הלוגיסטי מבוצע על ידי חברת היעוץ והנדסה פרוגרמה המתמחה בתכנון ובהקמה של מרכזים לוגיסטיים בארץ ובחו״ל. ניהול פרויקט ההנדסה האזרחית הופקד בידי מסד עוז הנדסה ואדריכל הפרויקט נבחר אילן פרץ.

 

רם לוי ורונן קקו (חברת R&R) יפעלו בכפוף לחברת Ewave מניבים הפעילה בעולמות ייזום נדל״ן לתעשייה ולוגיסטיקה, יוזמת הפרויקט וניהולו.

 

רם לוי מסר כי ״מרלו״ג האנילוג 1 מתוכנן על בסיס ניסיון רב השנים הצבור בחברת R&R והוא יציע ללקוחותיו שירותי אחסנה ברמת שירות גבוהה המותאמת לצרכים הייחודיים של כל לקוח וכל זאת באמצעות מערך אוטומטי, מרציף לרציף, בשיטות מתקדמות שפותחו באופן ייחודי לייעוד זה״.