לוגיסטיקר תאחסן מסכות אב״כ וערכות מגן עבור פיקוד העורף

לוגיסטיקר זכתה במכרז של משרד התחבורה לאחסון כמיליון ערכות מגן ומסכות אב״כ עבור פיקוד העורף לתקופה של שלוש שנים עם אופציית הארכה. זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר: ״המכרז של משרד הביטחון נחשב למכרז אסטרטגי בענף והוא זכה לעניין רב. שמח על הבחירה בלוגיסטיקר״


13:22 ,02.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן זכתה במכרז של משרד הביטחון לאחסנה של כמיליון ערכות מגן ומסיכות אב״כ למבוגרים ולילדים עבור פיקוד העורף בתנאים מיטביים לעתות חירום. המכרז נחתם לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה לעד שלוש שנים נוספות, והוא עתיד לייצר לחברה פעילות בהיקף של כ-10 מיליון שקל. במהלך החודש הקרוב חברת לוגיסטיקר תאחסן במחסנים שלה בלוד ובבית שמש כמיליון יחידות של ערכות מגן, מסיכות אב״כ וברדסים שקיבלו את האישורים הנדרשים לגבי תקינותן.

 

השירותים הלוגיסטיים שתספק החברה למשרד הביטחון כוללים אחריות מלאה מקצה לקצה של מלאי ערכות המגן ומסכות האב״כ בתנאים, התואמים את דרישת משרד הביטחון, לרבות שינוע הערכות לנקודות הקצה על פי דרישת פיקוד העורף.

 

לדברי זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר: ״המכרז של משרד הביטחון נחשב למכרז אסטרטגי בענף והוא זכה לעניין רב בקרב כל חברות הלוגיסטיקה, שהשקיעו משאבים רבים על מנת לעמוד בתנאים שהציבה ועדת המכרזים. אני שמח על הבחירה בחברת לוגיסטיקר שהינו המשך ישיר לזכייה במכרזים של נתג״ז, משטרת ישראל ו-MFO (הכוח הרב לאומי)״.