לוגיסטיקר נבחרה לנהל את מערך הסחר המקוון של משטרת ישראל

חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן נבחרה לנהל את מערך ה-e commerce , הלוגיסטיקה וההפצה והשוטרים מקבלים את המדים שהזמינו במארז אישי וממותג, בטווח של עד 5 ימים לתחנת המשטרה שבחרו


10:06 ,24.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

עד לאחרונה נדרשו שוטרי משטרת ישראל להגיע פיזית לאחת מ-16 החנויות שהפעילה המשטרה ברחבי הארץ כדי לרכוש את המדים. חלק מהחנויות היו ״חנות בתוך חנות״ מה שלא אפשר בחלק מהחנויות החזקת רמת מלאי גבוהה.

 

במשטרת ישראל התקבלה החלטה אסטרטגית לשפר את איכות השירות לשוטרים: להקל עליהם, לייעל את עבודתם ולחסוך להם טרחה וזמן, בכל האמור לעיסוק בנושאים תפעוליים כמו רכישת המדים וכל זאת ללא העמסת עלות נוספת על השוטר ללא ייקור מחיר המדים.

 

כחלק מיישום המהלך פיתחה משטרת ישראל אפליקציה ייעודית להזמנת מדים מקוונת בלחיצת כפתור, בנוחות ובזמן המתאים להם. כל שנדרש מהשוטרים זה לבחור באפליקציה את הפריטים המבוקשים לרבות נעליים ודרגות, להזין את המידה, לבחור את נקודת האיסוף המועדפת עליהם מבין 160 תחנות ויחידות משטרה, לקבל מידע אודות מועד האספקה ולהגיע לאסוף את המדים שממתינים בתחנה באריזה אישית ממותגת.

 

ראש האגף לתמיכה לוגיסטית במשטרת ישראל, ניצב איילת ירוחם: ״האגף לתמיכה לוגיסטית במשטרת ישראל פועל לייעול ושיפור השירות הניתן לשוטרים אל מול החדשנות, הקידמה והצרכים בכלל תחומי הלוגיסטיקה. במסגרת זו וכחלק ממדיניותי החלטתי להנגיש ולשפר את השירות לשוטרים ברכש וניפוק המדים. תוך ניצול ההזדמנות ושימוש בפלטפורמת הסכם ניהול מרלו״ג עבור משטרת ישראל על ידי חברת לוגיסטיקר״.

 

כשותפה למהלך החדשני ולהקמת המערך בחרה משטרת ישראל בחברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן, אחת החברות המובילות בתפעול שרשרת אספקה, שמביאה עימה ידע וניסיון רב שנים בתחום. לוגיסטיקר הקימה עבור המשטרה מערך לוגיסטי ייעודי במסגרתו כל הפריטים המוזמנים באפליקציה מועבריםon line  באמצעות ממשק ייעודי למערכת המלאי וההפצה של לוגיסטיקר, מלוקטים, נארזים באריזה אישית וממותגת ומועברים ישירות לתחנת המשטרה שנבחרה ע״י המזמין בטווח זמן של עד 5 ימי עבודה בלבד.

 

עם הגעת המדים המוזמנים לתחנת המשטרה, החבילה נסרקת והמידע מועבר למרכז הלוגיסטי כאישור קבלה. במקביל, נשלחת הודעה אוטומטית לשוטר שביצע את ההזמנה, המעדכנת אותו על הגעת ההזמנה לתחנה שבחר. הממשק בין המערכות הטכנולוגיות מאפשר שקיפות מלאה ותהליכי  שליטה ובקרה קפדניים לאורך כל התהליך

 

ההצלחת המיזם המשותף באה לידי ביטוי גם בנתונים. מאז השקת האפליקציה נרשמה התייעלות כלכלית וחסכון כספי של משטרת ישראל שצמצמה את מספר החנויות  במעל -  50% וכיום היא מפעילה 7 נקודות מכירה בלבד. כמו כן, נרשמו אחוזי שימוש גבוהים במיוחד כשלמעלה מ-  70% מהשוטרים הורידו את האפליקציה וכ-50% מהם כבר ביצעו דרכה הזמנות. 

 

זאב מנצור, מנכ״ל חברת לוגיסטיקר, ״לאחר שביצענו מיפוי מעמיק של הדרישות, הצרכים והתפישה של משטרת ישראל, הצלחנו לשלב את אספקת הזמנות האון ליין על פלטפורמת הפצה ייעודית קיימת, פרי פיתוחנו, שמסייעת להם לתמוך בפעילות הלוגיסטית השוטפת. הפתרון הלוגיסטי אפשר למשטרת ישראל  ליישם  את  תפישת השירות החדשנית שלהם, לשדרג את השירות הניתן לשוטרים ולשמור על רציפות תפקודית מלאה בזמני שגרה וחירום״.