לוגיסטיקר הקימה מרלו״ג עצמאי עבור רשת מחסני חשמל

המרלו״ג, שהוקם בקיבוץ צרעה בהשקעה של 15 מיליון שקל, יאפשר למחסני חשמל לשנות את הסטטוס קוו בענף בתחום השרות ולספק את כל מוצרי החשמל לביתם של הלקוחות כבר ביום הרכישה


11:23 ,14.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

רשת מחסני חשמל הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת לוגיסטיקר במסגרתו הוקם מרלו״ג עצמאי ומתקדם בקיבוץ צרעה שבדרום, המשתרע על פני שטח של 15 אלף מ״ר, בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל.

 

עומר וייסברג, סמנכ״ל יבוא, שירות ולוגיסטיקה בחטיבת קמעונאות החשמל של אמ״צ, ״כחלק מהרצון לייצר יתרון תחרותי מובהק בענף החשמל הגדרנו יעד שאפתני בתחום איכות השרות, בו אנו מתחייבים לספק ולהתקין את כלל מוצרי החשמל של כל המותגים בביתם של הלקוחות עוד באותו יום או עד 24 שעות ממועד ההזמנה. על מנת לעמוד בהבטחה הצרכנית ובד בבד להמשיך ולתמוך בהיקפי הצמיחה של הרשת בפלטפורמות השונות, בחרנו בחברת לוגיסטיקר כשותף אסטרטגי להקמת מערך לוגיסטיקה ושרות משוכלל״.

 

המרלו״ג שהקימה חברת לוגיסטיקר עבור מחסני חשמל תוכנן כך שיתמוך בצרכים הלוגיסטיים החדשים של הרשת ובגידול הצפוי בהיקפי הפעילות השונים. במרלו״ג ישנם 16  פתחי העמסה, המאפשרים בה בעת להעמיס עשרות משאיות גם בשעות העומס בבוקר. מעבר לכך, בתכנון המרלוג ניתן דגש מיוחד על זרימה אופטימלית של כל התהליכים הפנימיים מכניסת המשאיות, דרך פריקתן, מיון הסחורה ועד ליציאת לנקודת החלוקה לחנויות או לבית הלקוח.

 

זאב מנצור, מנכ״ל חברת לוגיסטיקר: ״אני מודה לרשת מחסני חשמל על הבחירה בנו כשותף אסטרטגי בתחום הלוגיסטיקה. לאחר שביצענו מיפוי מעמיק של הדרישות והצרכים של הרשת, פיתחנו עבורם מערכת אחסנה וליקוט ייחודית, שתאפשר להם ליישם בצורה מיטבית את אסטרטגיית השרות הייחודית שהם מובילים בענף החשמל ובד בבד יתמוך בגידול המשמעותי במחזורי הפעילות ביבוא, בחנויות ובאתר הסחר״.

 

מחסני חשמל אף בחרה להטמיע במרלו״ג מערכת טכנולוגית חכמה לשליטה ולניהול התובלה, שמסונכרנת למערכות המחשוב של חברת לוגיסטים, מה שיצמצם בצורה משמעותית את היקף הפניות של לקוחות בהקשר לבעיות שירות ואספקה. כך למשל, לקוח שיבצע עסקה בסניף, יקבל במעמד התשלום הודעה לטלפון עם מועדי אספקה אופציונליים ביום ההזמנה או ביום למחרת ולא יידרש ממנו להמתין לטלפונים מהמובילים ו/או המתקינים. כמו כן, המערכות הללו יסייעו לרשת להגיע בצורה מהירה ומדויקת למועדים שנקבעו עם הלקוחות ולצמצם כמעט לחלוטין את האפשרות לאיחור.

 

המרלו״ג יתווסף לשני מרלו״גים נוספים שמפעילה רשת מחסני חשמל: בבאר טוביה, בשטח של 4,000 מ״ר ובאזור העמקים, בשטח של 4,000 מ״ר. כמו כן הקימה הרשת בשנה האחרונה עשרות מרכזי ליקוט והפצה חדשים בצמוד לסניפים קיימים. המרכזים הללו מאחסנים בעיקר את הפריטים המבוקשים ביותר באונליין, והאיסוף מתבצע באמצעות מערך שליחים ייעודי.

 

על פי וייסברג, מרכזי הליקוט החדשים מגלמים שני יתרונות מרכזיים: הם מאפשרים יותר רצפת מכירה בחנויות, מסייעות לספק יותר הזמנות בהתאם לביקוש מבלי ליצור עומסים בחנויות המכר והם מקצרים משמעותית את מועד המסירה ללקוח.