לוגיסטיקר הקימה 3 מרלו״גים בהשקעה של 75 מיליון שקל

שלושת המרלו״גים החדשים במושב בית חלקיה, בפארק התעשיות צרעה ובפארק נמל אשדוד, מאופיינים בשטחי אחסנה גדולים וגבוהים. זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר: ״נדבך נוסף בצמיחה ובהתרחבות של החברה וביסוסה כחברה המובילה בענף הלוגיסטיקה בישראל״


10:20 ,21.04.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן, הודיעה היום על הקמתם של שלושה מרכזים לוגיסטיים חדשים בנמל אשדוד, בפארק צרעה ובבית חילקיה בהשקעה כוללת הנאמדת ב-75 מיליון שקל. המרלו״גים החדשים מצטרפים ל-10 מרכזים לוגיסטיים קיימים שמנהלת החברה ברחבי הארץ, המשתרעים על פני שטח כולל של מעל ל-350,000 מ״ר.

 

זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר: ״הקמת המרכזים הלוגיסטיים היא נדבך נוסף בצמיחה וההתרחבות של החברה וביסוסה כחברה המובילה בענף הלוגיסטיקה בישראל. תכנון והקמת המרלוגים שלנו מושתת על התאמה לצורכי הלקוחות על מנת שיוכלו להעניק מענה איכותי, מהיר וזמין ללקוחות שלהם״.

 

שלושת המרלו״גים החדשים, מעבר למיקומם ולנגישותם לצירי תנועה מרכזיים, מאופיינים בשטחי אחסנה גדולים וגבוהים תוך ניצול מקסימלי של השטח הקיים. במרלו״גים הוטמעה טכנולוגיה מתקדמת לאורך כל שרשרת האספקה, הם תוכננו כך שתהיה זרימה אופטימלית של כל התהליכים הפנימיים מכניסת המשאית, דרך פריקתה, מיון הסחורה ועד ליציאת המשאית לנקודת החלוקה. 

 

המרלו״ג במושב בית חלקיה בשטח המועצה האזורית נחל שורק, (סמוך לנמל אשדוד), משתרע על פני שטח של 20 אלף מ״ר, מתוכם 13 אלף מ״ר אחסון מקורה. בין לקוחות המרלו״ג נמנים: תמנון, שופרסל, זול סטוק, רקיט-בנקיזר, אינטר ג׳ינס, בש-גל.

 

המרכז הלוגיסטי בפארק התעשיות צרעה ממוקם בכניסה לבית שמש על כביש  38 ובקרבה לכביש 1. המרלו״ג משתרע על שטח של 15 דונם מתוכם 10,500 מ״ר בגובה של 13.7 מטר. המרלו״ג בפארק נמל אשדוד (מצפון לנמל הקיים) משתרע ע״פ 36 דונם מתוכם 12.5 אלף מ״ר מקורה המתנשא לגובה של 13.7 מטר. המרלו״ג ממוקם במרחק נסיעה של מספר דקות מצירי התנועה המרכזיים: כביש 4, 5, 6, ו-7. והוא הוקם על שטח של חברת נמלי ישראל (חנ״י) בעסקת BOT לתקופה של 25 שנה בהשקעה של 45 מיליון שקל. במהלך 2022, מתוכננת הרחבה של המרלו״ג בהשקעה של 20 מיליון שקל. בין לקוחות המרלו״ג נמנים אלקטרה מוצרי צריכה, מחסני חשמל, בומברדיה, ראלקו אנרגיה וענבר אנרגיה.

 

חברת לוגיסטיקר מתמחה בפתרונות לוגיסטיים כוללים, מתקדמים ומורכבים לאורך כל שרשרת הערך ומובילה בפתרונות  לוגיסטיקה במיקור חוץ (Third-Party Logistics). הכנסות קבוצת ממן בתחום השירותים הלוגיסטיים הסתכמו ב- 2020 הסתכמו ב-528 מיליון (גידול של 1.7% בהשוואה לשנה אשתקד) שקל והרווח הסתכם ב-40 מיליון שקל (גידול של 19% בהשוואה לאשתקד).

 

לוגיסטיקייר מספקת שירותים מקצועיים הכוללים: אחסון, ניהול מלאי, ליקוט הזמנות, שינוע והפצה לחברות, בתי עסק, ולקוחות פרטיים. בנוסף, מציעה החברה שירותי ערך מוסף מגוונים כגון: הפעלת קווי ייצור ואריזה, גיור פריטים , בניית קיטים וזוודים לייצור. לחברה מערך לוגיסטי נרחב הכולל 13 אתרי אחסון הפרושים על למעלה מ 100,000 מ״ר מבנים הכוללים מרכזים לוגיסטיים, מחסני ערובה ומסוף מכולות, בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים. בנוסף, מחזיקה החברה במערך הפצה הכולל צי משאיות רחב , קווי אריזה מתקדמים ומעבדות אלקטרוניקה ומערכות תקשורת מתקדמות.