לוגיסטיקר בשת״פ אסטרטגי עם שיכון ובינוי

לוגיסטיקר, חברת לוגיסטיקה מקבוצת ממן, תספק את הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים ביותר להבטחת תפעול חלק ויעיל של קריית המודיעין הנבנית בימים אלה בנגב. בכירי החברה הגיעו לאחרונה לסיור בשטח


13:08 ,08.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

שיתוף פעולה האסטרטגי של לוגיסטיקר עם חברת שיכון ובינוי בפרויקט הלאומי של הקמת קריית המודיעין בנגב עולה שלב. לוגיסטיקר, חברת לוגיסטיקה מקבוצת ממן, תספק את הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים ביותר להבטחת תפעול חלק ויעיל של הקריה.

 

הפרויקט, המשלב חדשנות טכנולוגית ותכנון אסטרטגי, נועד להוות מרכז מידע וביטחון מהמתקדמים בעולם. לוגיסטיקר תתרום למימוש החזון הזה את הידע הלוגיסטי הרב שקיים בחברה, בניהול ותפעול פעילויות לוגיסטיות במרלו"גים ובחצרות הלקוח שיסייעו לשיכון ובינוי להשיג את יעדיהם בפעילות הלוגיסטית המורכבת הניתנת לחיל המודיעין.

 

לאחרונה, הגיעו בכירי החברה לסיור בשטח הנבנה של קריית המודיעין (הקמפוס). בסיור לקחו חלק:  יו״ר החברה ומנכ״ל ממן עופר בלוך, מנכ״ל לוגיסטיקר זאב מנצור, יועמ״ש החברה הילה זונדר וסמנכ״ל הפרויקטים אייל הראל, בליווים של שמוליק רון, מנהל הפעילויות הביטחוניות בשיכון ובינוי, ואבי הראל מנכ״ל חברת הקמפוס.

 

לדברי זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר, ״הסיור באתר הבנייה שיקף את היקף הפרויקט המרשים ואת הפוטנציאל העצום שלו. היינו עדים לתכנון המפורט ולמחשבה שהושקעו בכל פרט. לוגיסטיקר מתגאה להיות חלק מקבוצת החברות המובילות את פרויקט לאומי זה, ותעשה כל שביכולתה להבטיח את הצלחתו״.