יוניון רכב תעשייתי תשווק את פתרונות האוטומציה של MEGVII בישראל

חברת הטכנולוגיה הסינית מובילה בתחום הבינה המלאכותית ומציעה מגוון פתרונות אוטומציה מתקדמים למחסנים. בני גבעון, סמנכ״ל פיתוח עסקי ומנהל תחום האוטומציה ביוניון רכב תעשייתי: הפתרון של MEGVII מביא להפחתת הצורך בשטחי אחסון נוספים


11:40 ,01.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

יוניון רכב תעשייתי, היבואנית והמשווקת הרשמית בישראל של המלגזות וכלי השינוע של חברת  TOYOTA, הודיעה לאחרונה על ייצוג בלעדי בישראל של חברת MEGVII הסינית – חברת טכנולוגיה מובילה בתחום הבינה המלאכותית, המציעה מגוון פתרונות אוטומציה מתקדמים למחסנים, ביניהם מערכת השינוע והאחסנה החדשנית  3D Pallet Shuttle לשינוע אוטומטי של משטחים במרחב המחסן. כאמור, המערכת של MEGVII מתאפיינת בשימוש בשאטלים הנעים בשישה כיוונים בתוך מערכות מידוף, דבר המאפשר אחסון גמיש ומעורב של מוצרים במרחב המחסן, ומביא לניצול מיטבי של שטח המחסן. 

 

על פי בני גבעון, סמנכ״ל פיתוח עסקי ומנהל תחום האוטומציה ביוניון רכב תעשייתי, הפתרון של MEGVII מביא להפחתת הצורך בשטחי אחסון נוספים ובהקטנת עלויות התפעול בזכות הפעלה עם כוח אדם מצומצם. לדבריו, למערכת יש יתרון של גמישות מודולרית, המאפשרת התאמה אישית לצרכי הארגון ויכולת הרחבה בהתאם לגידול בפעילות העסקית.

 

בנוסף, המערכת מתאימה לפעולה במגוון רחב של סוגי מחסנים, כולל מחסני קירור עמוק, מה שמרחיב את האפשרויות ליישומה בתעשיות שונות. 

 

לדבריו של גבעון ההטמעה של פתרונות  MEGVII על ידי יוניון רכב תעשייתי מהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה להוביל את תחום הלוגיסטיקה והאוטומציה בישראל ולהציע פתרונות מותאמים לצרכים המשתנים של השוק. ״כל מי שמחפש את פתרון אוטומציה המתאים לצרכיו יוכל לקבל אותו אצלנו באמצעות הכלים של TOYOTA, החברות שבשליטת TOYOTA וחברות נוספות כ- MEGVII שאנו מייצגים בארץ״, מסכם גבעון. 

 

נציין כי לתמיכה שירותית בלקוחות ובטכנולוגיה, תפעיל יוניון רכב תעשייתי מערך שירות גדול בתחום כלי השינוע, עם למעלה מ-40 ניידות שירות שכבר מספקות בישראל שירות לעשרות אלפי מלגזות וכלי שינוע של TOYOTA.