חברת ZETES: מערכת ליקוט קולי ברשת סופרמרקטים שיפרה התפוקה ב-15%

מנהל היישומים של חברת Poiesz: ״יחד עם שיפור משך זמן ליקוט ההזמנות והפחתת הסיכון לשגיאות, רצינו להגביר את הגמישות שלנו ולקצר את זמן ההכשרה באמצעות מערכת ליקוט שאינה מצריכה הדרכה״


12:33 ,25.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ZETES המתמחה במתן פתרונות לשרשרת ההספקה, מדווחת כי רשת סופרמרקטים מהולנד בשם Poiesz Supermarkten אשר התקינה לאחרונה את מערכת הליקוט  ZetesMedea Voice הצליחה לשפר את תפוקת מרכז ההפצה המרכזי של הרשת בכ-15%.

 

יוהאן אופ דן דרייס, מנהל היישומים של חברת Poiesz, ציין כי ״יחד עם שיפור משך זמן ליקוט ההזמנות והפחתת הסיכון לשגיאות, רצינו להגביר את הגמישות שלנו ולקצר את זמן ההכשרה באמצעות מערכת ליקוט שאינה מצריכה הדרכה״.

 

מחברת ZETES נמסר כי כלל הפריטים המוזמנים עבור חנויות הרשת מלוקטים בשיטה הכוללת יותר מאצווה אחת באמצעות משטח בודד או שניים. הלוגיקה העסקית שב-WMS מתייחסת למסלול המיטבי ברחבי מרכז ההפצה ולאופן העמסת המשטח.

 

״אנו תמיד מלקטים תחילה את הפריטים הכבדים, כמו למשל ארגזים המכילים משקאות, כך שהם ימוקמו בתחתית. דרך פעולה זו מביאה לאופטימיזציה של העמסת המשטחים״, מסביר אופ דן דרייס. ״ברצוננו להימנע מהעמסת משטחים כבדים מדי עבור הנהגים והסניפים שלנו. לאחר מכן אנו מוסיפים את הפריטים הקלים יותר למשטחים כדי לנצל את יכולת נשיאת המטענים המירבית של המשטחים. כדי לעשות את השימוש הטוב ביותר בלוגיקה העסקית של מערכת ה-WMS הקיימת וכדי להשיג את זמן התגובה המיטבי מערכת הליקוט הקולי של ZETES משולבת ישירות עם מערכת ה-WMS ולא באמצעות שכבת ביניים״.

 

בממוצע, כ-480,000 חבילות מלוקטות בכל שבוע על ידי כ-65 מלקטי הזמנות העובדים ברשת הסופרמרקטים במקביל. ״מאז הפריסה של מערכת Zets Medea Voice הואץ זמן ליקוט ההזמנות שלנו בכ-15%״, אמר יוהאן אופ דרייס. ״הדו״חות הפנימיים שלנו המבוססים על נתונים ממערכת ה-WMS ו-ZetesMedea Voice מספקים לנו יותר תובנות לגבי עיבוד כלל ההזמנות, ומאפשרים לנו להדריך את העובדים באופן אפקטיבי יותר כדי לסייע בשיפור התפוקה שלהם״.