חברת Mantis רכשה את חברת אינסייט

החברה, ספקית עולמית של WMS, רכשה את חברת Insight, חברה בינלאומית מקנדה המספקת פתרונות התוכנה לאופטימיזציה, ניהול ותכנון העבודה. מנכ״ל קבוצת Mantis: הרכישה תואמת את האסטרטגיה שלנו


13:56 ,18.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מאנטיס (Mantis) הודיעה לאחרונה על רכישת חברת Insight Group Technologies Inc, חברה בינלאומית מובילה בתחום פתרונות התוכנה לאופטימיזציה, ניהול ותכנון העבודה שבסיסה בטורונטו, קנדה.

 

חברת Insight מציעה מקור יחיד לפתרונות אופטימיזציה של המחסן. לצוות ההנהלה הבכיר של החברה עשרות שנות ניסיון בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה ​​בענפים שונים, והידע שלו בתחום אופטימיזציה של מיקומים, ניהול ותכנון העבודה הם הטובים ביותר בשוק כיום. בין לקוחותיה של חברת Insight נזכיר את CEVA, נסטלה,3M, וחברת DHL.

 

יאניס פנגיאוטופולוס (Panagiotopoulos), מנכ״ל קבוצת Mantis, אמר: ״המטרה שלנו היא לספק לשווקים הבינלאומיים פתרון משולב ומקיף לניהול מחסן, אוטומציה ואופטימיזציה. התוכנה המתקדמת של Insight, כמו גם הידע הנרחב של ההנהלה הבכירה תואמת את האסטרטגיה שלנו. בנוסף, רכישה זו תחזק את נוכחותנו בצפון אמריקה שהיא שוק אסטרטגי עבורנו״.

 

המייסדים והמנהלים של Insight, ג׳ון פדר ולי רקטור, ציינו בהודעה כי ״אנו מאמינים שהשילוב בין שתי החברות יאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות ייחודיים לניהול ואופטימיזציה של מרכזי הפצה מודרניים״.

 

קבוצת Mantis הינה ספקית עולמית של WMS ופתרונות תוכנה עם מעל ל-400 לקוחות בכל הענפים העיקריים (ייצור, הפצה, קמעונאות, סיטונאות, 3PL). הפלטפורמה של Mantis מהווה קפיצת מדרגה בטכנולוגיית WMS, המציעה יכולת התאמה וגמישות. הפלטפורמה נותנת מענה לדרישות מתקדמות ומתוחכמות של ארגונים בינוניים וגדולים ומסייעת להם להשיג ROI מהיר ובעלות נמוכה.

 

נציין כי לקבוצת Mantis הבינלאומית סניף מאנטיס ישראל הממוקם בפתח תקווה, ישראל.