אוריין: נפתח מרכז הפצה חדש בקריית מלאכי

הסניף החדש, שהינו סניף ההפצה העשירי במספר של החברה, נמצא במתחם מרלו״ג החברה אשר בקריית מלאכי המשתרע על שטח של 54 דונם שהושק לאחרונה. ערן לביא, מנהל חטיבת ההפצה באוריין: ״חלק מהמחויבות המתמשכת של אוריין לשיפור השירותים והזמינות ללקוחותיה״


13:09 ,17.06.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת התרחבות חטיבת הלוגיסטיקה וההפצה של חברת אוריין, נפתח השבוע מרכז הובלה והפצה חדש. מחברת אוריין נמסר כי זהו סניף ההפצה העשירי של החברה, והוא ממשיך את תנופת ההתרחבות והצמיחה של אוריין בתחום ההובלה וההפצה הפנים ארצית, משלוחי אי-קומרס ובלדרות ולאחרונה גם שירותי לוקרים חכמים. הסניף החדש נמצא במתחם מרלו״ג החברה אשר בקריית מלאכי המשתרע על שטח של 54 דונם שהושק לאחרונה. 

 

ה-HUB החדש ייתן שירותי הפצה ואספקה לאזור הדרום הכולל את אשקלון, קריית מלאכי והסביבה, וגם את אזור המרכז הדרומי הכולל את נס ציונה, רחובות, יבנה, אשדוד, ביל״ו וגדרה.

 

מאוריין נמסר כי ה-HUB כולל תשתיות מתקדמות וטכנולוגיות חדישות כמו גם מערכות מחשוב מתקדמות לניהול ומעקב אחר הפעילות. ״הקמת מרכז הפצה נוסף באזור מהווה צעד חשוב וחיוני בשיפור התהליכים והשירותים באזור הדרום ומציבה את קריית מלאכי כנקודת מפתח בשרשרת האספקה של החברה״.

 

ערן לביא, מנהל חטיבת ההפצה בחברת אוריין: ״פתיחת מרכז הפצה חדש בקריית מלאכי היא חלק מהמחויבות המתמשכת של אוריין לשיפור השירותים והזמינות ללקוחותיה. בזכות המרכז החדש, הלקוחות באזור ייהנו משירות מהיר ואיכותי יותר כגון קיצור זמני הגעה בבוקר ואף יאפשר לנו לצמוח ולהכניס עוד בלדרים ומשאיות בסניף הראשי שלנו במודיעין ובסניף הדרומי בעומר״.