קבוצת גדות: אירוע פרידה ממוטי לוין

לוין הודה לחברי הדירקטוריון של קבוצת גדות וביקש להודות במיוחד ליו״ר הקבוצה, אריאל הלפרין. עופר לינצ׳בסקי, המנכ״ל הנכנס: תודה למוטי על העבודה, ועל הכישרון ועל החריצות. מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה


14:45 ,13.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול נערך אירוע פרידה ממנכ״ל קבוצת גדות מר מוטי לוין אשר עוזב לטובת תפקידו החדש כמנכ״ל חיפה כימיקלים, והיכרות עם המנכ״ל החדש מר עפר לינצ׳בסקי. האירוע נערך במלון ווסט לגון בנתניה וכלל קבלת פנים, נאומים וארוחת צהריים ומשך אליו מאות אורחים בהם עובדי החברה ולקוחותיה.

 

המנכ״ל היוצא, מוטי לוין, ציין בדבריו כי השנה גדות חוגגת 60 פעילות והזכיר כי מדובר ״בחברה שהיא משפחה, ואנחנו שואפים לשיפור ולמצוינות חסרת פשרות״.

 

לוין ציין כי בין האירועים החשובים שהתקיימו בחברה לאורך שנות כהונתו כמנכ״ל הוא זוכר במיוחד את יום ההורים שערכה החברה כאירוע חשוב מאוד. ״אירחנו את ההורים של העובדים בגדות, והתחושה של הביחד, הגאווה והשיתוף בעשייה הוכיחו לי שוב כי מדובר בצוות מופלא, עם יעדים והישגים שממלאים אותי בגאווה״.

 

לוין הודה לחברי הדירקטוריון של קבוצת גדות וביקש להודות במיוחד ליו״ר הקבוצה, אריאל הלפרין. ״תמיד הרגשתי שאני יכול לפנות אלייך, להתייעץ ותמיד הרגשתי שיש לי גב״.

 

אריאל הלפרין, יו״ר קרן טנא, שהינה הבעלים של קבוצת גדות, הודה לכל הנוכחים שהגיעו לאירוע ואמר כי ״גדות היא חברה שנותנת שירותים למגוון תעשיות בארץ ובעולם והדבר החשוב ביותר הוא היחס ללקוחות, והמצוינות התפעולית.

 

״כשמוטי נכנס לגדות לפני ארבע שנים היתה תקופה בעייתית בחברה, ומה שקרה מאז היה שינוי גדול ואני רוצה להודות למוטי על העבודה הנפלאה שעשה בשנים האחרונות והקדיש את עצמו לענייני החברה יום ולילה״.

 

הלפרין ציין כי כאשר מוטי לוין בישר לו על המינוי החדש שלו כמנכ״ל חיפה כימיקלים הוא חש צער על עזיבתו את החברה, אך הבין כי עליו לפנות לו את הדרך ולאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה.

 

הלפרין ביקש לברך את עפר לינצ׳בסקי, המנכ״ל הנכנס של גדות, וציין כי בחברת גדות קיימת מחויבות עמוקה לערכים של החברה, וכי שינויים בהנהלה אין משמעותם שינויים בגישה.

 

עפר לינצ׳בסקי, המנכ״ל הנכנס של גדות, פנה למוטי לוין ציין כי זוהי פעם שנייה שהוא מחליף את מוטי בתפקיד - בפעם הקודמת הוא החליף אותו בתפקיד מנכ״ל ממן. ״וגם שם״, אמר לינצ׳בסקי, ״מוטי השאיר תשתית לעילא ולעילא ששירתה אותי נאמנה במשך שבע השנים שהייתי בתפקיד מנכ״ל ממן״.

 

עפר לינצ׳בסקי: ״הגעתי לגדות לגלות חברה שהיא מצד אחד חזקה, ומצד שני בעלת מסורת ותחושה משפחתית וסט של ערכים – מארג שמאוד מוצא חן בעיני. תודה רבה למוטי על העבודה, ועל הכישרון ועל החריצות. אני מאחל למוטי הרבה בהצלחה".