חברת פריץ שמה דגש על נושא האיכות במטרה ללתת ללקוחותיה שירות ומקצועיות איכותיים יותר והחליטה לקיים כנס בנושא האיכות ללקוחותיה. בכנס השתתפו לקוחות וספקים מרכזיים של החברה.
במסגרת הכנס הציגו: עמוס גבאי, סמנכ"ל שרשרת אספקה ורכש ב-HP ששיתף את המשתתפים בתהליכי האיכות המתקדמים המיושמים ב-HP, רחל ביטון, סמנכ"לית לקוחות אסטרטגיים, שהציגה את תהליכי האיכות בפריץ, חנן מלין שהעניק למשתתפים כלים פרקטיים לעבודה איכותית יומיומית ועמיר קרון, מנהל תחום במכס, אשר הציג את תכניות גורם כלכלי מאושר ויבואן מאושר במטרה לאפשר ליבואנים ויצואנים עבודה איכותית יותר מול המכס.
לסיכום ציין שי בן גרא, מנכ"ל פריץ, כי "איכות עושה את ההבדל בין ארגון טוב לארגון מצוין. אנו מתמקדים באיכות כדי לתת ללקוחותינו את השירות והמקצועיות הטובים ביותר".
חברת פריץ עוסקת בתחומי השילוח והלוגיסטיקה באמצעות פתרונות חדשניים ואיכותיים ושירות ברמה גבוהה. החברה פועלת בשותפות אסטרטגית עם חברת השילוח הבינלאומית FedEx Trade Networks ומספקת מגוון פתרונות לחברות הגדולות בישראל.