משלחת של בכירים מסלובניה תגיע לועידת PORT2POR 2010

ועידת PORT2PORT יצרה עניין רב בחו"ל ובועידה הקרובה שתתקיים ב- 3 במרץ באולם האווניו שבאיירפורט סיטי יתארח ד"ר איגור יקומין, מזכיר המדינה במשרד התחבורה של סלובניה, בראש משלחת של בכירים מנמל קופר ומחברות לוגיסטיקה מובילות מסלובניה. סלובניה הפכה בשנים האחרונו


00:00 ,18.02.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

ועידת PORT2PORT יצרה עניין רב בחו"ל ובועידה הקרובה שתתקיים ב- 3 במרץ באולם האווניו שבאיירפורט סיטי יתארח ד"ר איגור יקומין, מזכיר המדינה במשרד התחבורה של סלובניה, בראש משלחת של בכירים מנמל קופר ומחברות לוגיסטיקה מובילות מסלובניה. סלובניה הפכה בשנים האחרונות למדינת מעבר חשובה עבור היצואנים הישראלים
 
הועידה השנתית PORT2PORT 2010 לסחר תובלה ולוגיסטיקה יוצרת ענין רב גם בחו"ל. בועידה הקרובה, שתתקיים ב- 3 במרץ באולם האווניו שבאיירפורט סיטי, תיקח חלק משלחת רמת דרג מסלובניה בראשותו של מזכיר המדינה של משרד התחבורה הסלובני, ד"ר איגור יקומין. בכירי המשלחת צפויים לערוך סבב פגישות עם מנהלי ארגונים וחברות מובילות מישראל.
 
כידוע, בשנים האחרונות תפסה סלובניה את מקומה כשער כניסה חשוב לשווקים במרכז אירופה, באמצעות פעילותו הענפה של נמל קופר. לאור מיקומה האסטרטגי במרכז אירופה והמוצא לים האדריאטי של נמל קופר, הפכה סלובניה למדינת מעבר חשובה עבור היצואנים הישראלים, הרואים בה שער כניסה אטרקטיבי לכל אזור אירופה ובעיקר למרכז ומזרח אירופה עם זיקה מיוחדת לשוק הרוסי.
 
לאור זאת ולאור הרצון המשותף של המגזר העסקי משני הצדדים ושל משרדי התחבורה הישראלי והסלובני לחזק את שיתוף הפעולה בינהם, תגיע כאמור לישראל משלחת רמת דרג בראשות ד"ר יקומין ואליו יתלוו סמנכ"ל בכיר מנמל קופר וכן מנכ"לים של חברות תובלה ולוגיסטיקה מובילות מסלובניה.
 
מזכיר המדינה ד"ר איגוד יקומין צפוי להיפגש במהלך הוועידה עם שר תחבורה הישראלי ישראל כץ ועם מנהלים בכירים מארגונים וחברות ממגזר התובלה והלוגיסטיקה בישראל
 
ד"ר יקומין, בן 40, קיבל תואר שני במינהל מאוניברסיטת לובליאנה ועשה את הדוקטורט שלו בטכנולוגיית תנועה ותחבורה באוניברסיטת זאגרב בקרואטיה. מיד עם סיום לימודיו הוא החל את הקריירה המקצועית שלו וכיהן בתפקידו הראשון כמנהל בחברת Yacomoוכמומחה בכיר עבור חברת ביטוח מקופר. בשנת 1999 הוא נהפך למנהל האזורי של נציגת חברת UPS בסלובניה – חברת Intereuropa.
 
בשנים 2004 ו-2005 הוא נמנה על חבר המנהלים של חברת נמל קופר Luka Koperושל חברת BTC. כיום, כאמור, הוא משמש כמזכיר המדינה במשרד התחבורה הסלובני.
 
ד"ר יקומין פרסם למעלה מ-110 מאמרים מקצועיים בסלובניה ובעיתונות זרה בנושא התמחותו.
 
מזכיר המדינה של משרד התחבורה הסלובני יעביר סקירה בת 20 דקות, במסגרת הועידה של PORT2PORT, בה הוא יציג את חשיבותה של סלובניה כשער כניסה מרכזי לאירופה.
 

לצפייה בתוכנית הוועידה ולהרשמה לחץ/י כאן

 

לכניסה לאתר הוועידה לחץ/י כאן