משלחת עסקית לפסגת הלוגיסטיקה באטלנטה

המשלחת מאורגנת על ידי איגוד לשכות המסחר בשיתוף גופים ציבוריים וממשלתיים. הכנס הינו המוביל בארצות הברית בנושאי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה


00:00 ,05.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת עסקית מטעם איגוד לשכות המסחר תצא לאטלנטה, ג'ורג'יה במהלך חודש מרץ לכנס הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה.

הכנס המוביל בארצות הברית מתקיים זו השנה החמישית.

בנוסף לאיגוד לשכות המסחר מאורגנת המשלחת על ידי שורה של גופים עסקיים, ציבוריים וממשלתיים, ביניהם הנספחות המסחרית של ישראל בארצות הברית, לשכת המסחר ישראל-ארה"ב, לשכת המסחר ארה"ב–ישראל, הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה, הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה ועוד.

 

הכנס הוא מהחשובים ביותר בתעשיית הלוגיסטיקה בארצות הברית והוא יספק לחברות הישראליות הזדמנות להכיר את הצרכים והאתגרים של התעשייה האמריקנית בתחום הלוגיסטיקה ולהיחשף להזדמנויות עסקיות.

חברות ישראליות המציעות פתרונות לוגיסטיים יוכלו לחשוף את עצמן בפני צמרת עולם הלוגיסטיקה ובכירי התעשייה האמריקאית, לפתח קשרי מסחר וללמוד על החידושים בעולם הלוגיסטיקה בתחומים שונים, כגון טכנולוגיות תקשורת; מידע וניהול של מרכזיםלוגיסטיים; אריזות מתקדמות; אבטחה ובטיחות; חסכון באנרגיה; בקרת אקלים ועוד.

לדברי מנהלת אגף לשירותים לעסקים באיגוד לשכות המסחר לבנת קיזנר, "כל חברה ישראלית שרוצה להיחשף לשוק האמריקאי ומעוניינת ללמוד על צורכי הלוגיסטיקה של החברות האמריקאיות צריכה לקחת חלק במשלחת. בכנס יושם דגש על שלושה סקטורים מרכזיים: מזון, קמעונאות ותעשייה, וישתתפו בו נציגי חברות גלובליות כגון קוקה קולה, הום דיפו, מיקרוסופט, UPS ועוד, שיציגו את ראיית עולמם וצרכיהם בהיבט הלוגיסטי בהווה ובעתיד".

בקטלוג הכנס ניתנת האפשרות לבחור עשרות חברות מתוך המשתתפות, עימן יוכלו חברי המשלחת הישראלית לקיים פגישות אישיות, על מנת לבחון שיתופי פעולה עסקים, סיורים בתעשייה ובארגונים לוגיסטיים גדולים, לרבות ביקור בנמל סוואנה, נטוורקינג עם צמרת עולם הלוגיסטיקה ובכירי התעשייה האמריקנית והזדמנות לשיתופי פעולה עם חברות לוגיסטיקה והפצה ברחבי ארצות הברית.