מנכ"ל דואר ישראל פורש מתפקידו

אבי הוכמן ביקש משר התקשורת ויו"ר דירקטוריון דואר ישראל לסיים את כהונתו. הוכמן כיהן כמנכ"ל דואר ישראל החל מספטמבר 2005 ובימים אלה מסיים קדנציה מלאה של חמש שנים


00:00 ,13.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

אבי הוכמן ביקש משר התקשורת ויו"ר דירקטוריון דואר ישראל לסיים את כהונתו. הוכמן כיהן כמנכ"ל דואר ישראל החל מספטמבר 2005 ובימים אלה מסיים קדנציה מלאה של חמש שנים
 
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, הודיע לשר התקשורת, ח"כ משה כחלון, ולמר ששישילה, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, על כוונתו לסיים את כהונתו כמנכ"ל דואר ישראל.
 
מנכ"ל הדואר היוצא נפגש עם שר התקשורת, ח"כ משה כחלון, וביקש ממנו לסיים אתכהונתו. הוכמן הודה לשר התקשורת על מעורבותו ודאגתו הכנה לעתיד החברה ועובדיהוציין כי התחיל את דרכו המקצועית ככלכלן צעיר במשרד התקשורת וסוגר מעגל עםסיום כהונתו כמנכ"ל.
 
שר התקשורת הודה להוכמן על כהונתו הארוכה ובין היתר אמר כי "אבי הוכמן הוביל אתהחברה שנות אור קדימה, מרשות דואר גירעונית המפסידה מאות מיליוני שקלים מדי שנה אל עברחברה עסקית משגשגת המעניקה שירותים לכלל אזרחי מדינת ישראל". כחלון הודה להוכמן עלהישגיו הרבים ובמיוחד על סגירת החובות האקטואריים של דואר ישראל והבטחת הפנסיהלגמלאי החברה ועובדיה.
 
הוכמן נפגש גם עם יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, ששי שילה, שנכנס זה לא מכבר לתפקידו,וביקש ממנו לסיים את תפקידו. שילה שיבח אותו על פועלו הרב: "אבי קידם את חברתדואר ישראל כברת דרך ארוכה ושינה את פני החברה בשנות כהונתו לחברה עסקית ששמה להלמטרה לשפר באופן מתמיד את השירות לאזרח". שילה איחל להוכמן הצלחה רבה באתגריו בעתיד.


הוכמן כיהן כמנכ"ל דואר ישראל החל מספטמבר 2005 ובימים אלה מסיים קדנציה מלאה של חמששנים. חצי שנה לאחרמינויו למנכ"ל הפכה רשות הדואר לחברת דואר ישראל בע"מ.
 
מחברת דואר ישראל נמסר כי תחת ניהולו של הוכמן החברהעברה לרווחיות של עשרות מיליוני שקלים מדי שנה מאז הקמתה. הוכמן הוביל מהפכה בדוארישראל ובתקופתו שודרג מראה הסניפים והוכנסו שירותים רבים חדשיםובנק הדואר עשה כברת דרך משמעותית אל עולם הפיננסים בדרך להפיכתו לבנק מסחרי.