מכבי ICL ראשל״צ אלופת הליגה לכדוריד נשים

מחזיקת גביע המדינה, מכבי ICL ראשון לציון בכדור יד נשים, חזרה לשגרת הניצחונות וקטפה את תואר האליפות לעונת 2019-2020. חברת ICL: גאים להתגייס ולהניע פרוייקטים ומפעלים קהילתיים מעצימים כמו מכבי ICL


12:39 ,09.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת איגוד הכדור יד הכריזה על מכבי ICL ראשון לציון נשים, כאלופה לעונת המשחקים 2019-2020. בשבוע האחרון לליגה ניצחה מחזיקת גביע המדינה, מכבי ICL ראשל"צ, את האלופה היוצאת מכבי ארזים רמת גן (36-27) וגם את היריבה העירונית הפועל ראשון לציון (34-27). תואר האליפות הוענק למכבי ICL ראשל"צ שסיימה במקום הראשון בעת עצירת הליגה בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה, והקבוצה כבר החלה בהיערכות לקראת העונה הקרובה.

 

הכרזת איגוד הכדור יד התקבלה בהתרגשות במועדון הספורט ובחברת Israel Cargo Logistics (ICL)   שמאמצת ומלווה כבר מספר שנים את מחזיקת הגביע - וכעת גם האלופה. 

 

ריקי אייזנברג, סמנכ״לית השיווק של חברת ICL: ״אנחנו גאים מאד במכבי ICL ראשל״צ ומברכים על הזכייה בתואר האליפות. מדובר בנשים צעירות ומעוררות השראה שמביאות למגרש ביטוי של עוצמה ונחישות נשית במיטבה. קבוצת ICL מתנהלת כמשפחה, וככזו רואה עצמה חלק בלתי נפרד מהקהילה שסביבה וגאה להתגייס ולהניע פרוייקטים ומפעלים קהילתיים מעצימים כמו מכבי ICL.

 

״ההתמודדות האחרונה עם מגיפת הקורונה רק העמיקה אצלנו את ההבנה שמגזרי החיים השונים - המקצועי, הקהילתי והאישי - חייבים לפעול בשיתוף פעולה הדוק. מעבר לשמחה ולגאווה על הזכייה באליפות, ההכרזה מאותתת על תחילת חזרה מעודדת לשגרה ולפעילות גם בענפי הספורט והפנאי. כולנו ערים לתחזיות הקודרות לגבי המצב הכלכלי בישראל ובעולם ואנחנו ב- ICL מוצאים שבזמנים כאלה ישנה מחוייבות מוגברת למצוינות, עירנות, וחריצות – ערכים שבבסיס ה- DNA של קבוצת ICL ולכן החיבור עם מכבי ICL ראשל״צ על רקע הערכים המשותפים האלה הוא חיבור טבעי כל כך. שם המשחק כרגע הוא הנעת המשק קדימה וחזק – ממש כמו על המגרש״.