מחקר אירופאי: DACHSER מספר אחת באירופה בגרופז׳

המחקר, אשר מפורסם מדי שנתיים באירופה ומבוסס על הכנסות חברות הלוגיסטיקה, מציין בנוסף כי חברת דצ׳ר טיפסה למקום הרביעי בקטגוריית ״משלוחים מיוחדים״ הכוללים לוגיסטיקה של מזון


12:33 ,22.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מדי שנתיים, מרכז Fraunhofer למחקר יישומי על שירותי שרשרת האספקה עובד עם מגזין DVZ ואיגוד הלוגיסטיקה הגרמני (BVL) על פרסום דירוג 100 חברות הלוגיסטיקה האירופאיות עם ההכנסות הגבוהות ביותר.

 

בדירוג השנה חברת DACHSER השיגה את המקום הראשון בקטגוריית Freight Logistics (LTL) - גרופז׳. עובדה זו מציבה את החברה במקום הראשון כשהיא עוקפת את המובילה הקודמת, חברת DB Schenker במונחים של מכירות, ומחזירה לעצמה את המקום הראשון אותו החזיקה במהלך 2013/2014. בנוסף, בקטגוריית ״משלוחים מיוחדים״ (Special Transports) – קטגוריה הכוללת ׳לוגיסטיקת מזון׳ – חברת DACHSER טיפסה מן המקום השביעי למקום הרביעי.

 

על פי המחקר המדובר עבור 2017/2018, ואשר מבוסס כאמור על נתוני הכנסות, שווי השוק הלוגיסטי באירופה חווה צמיחה של כ-2% והגיע לשווי של 1,050 מיליארד יורו. משמעות הדבר היא כי תעשיית הלוגיסטיקה גדלה באותה מידה כמו בשווקים של האיחוד האירופי, שם צמיחת התמ״ג בשנה שעברה היתה 1.9%.

 

מחקר TOP 100 הוא הדו״ח היוקרתי ביותר המציג את השוק ואת התחרות הלוגיסטית בגרמניה ובאירופה על בסיס נתונים פיננסיים. המחקר מתמקד בתשעה תת-תחומים של השוק הלוגיסטי האירופי. הדירוג האחרון של 2017-2018 מבוסס על נתוני ההכנסות עבור שנת 2016. נציין כי חברת DACHSER מיוצגת בישראל על ידי חברת ICL.