UPS משמרת את הרומנטיקה ליום האהבה. על פי הודעת החברה, UPS העבירה למעלה מ-89 מיליון פרחים במסופיה ברחבי העולם. הכמות מספיקה למלא 64 מטוסי מטען 767 של בואינג.
בכדי לשמור על טריות הפרחים עד להגעתם ליעד הסופי, 90% מהפרחים הובאו למתחם הלוגיסטי של UPS במיאמי והוכנסו למתקן קירור בגודל של כ-5 מגרשי כדורסל (27,000 מטר מרובע).
על פי התאחדות הקמעונאות האמריקאית, השנה הצרכנים הוציאו כ-2 מיליארד דולר על פרחים וכ- 18 מיליארד דולר על מתנות ליום האהבה.
ובישראל, UPS ישראל מדווחת כי חל גידול של כ-20% בייצוא הפרחים מישראל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (תקופה של כשבועיים לפני יום האהבה). היעדים העיקריים לייצוא הם: בורסת הפרחים בהולנד וארה"ב.