חברת DHL Supply Chain וארמקו משיקים את ASMO

חברת ASMO צפויה לענות על הביקוש הגובר לשירותי שרשרת אספקה ברי קיימא ויעילים יותר בערב הסעודית, ובמקביל לשקף את פוטנציאל השוק המתרחב של האזור כשער סחר עולמי למגזרי האנרגיה, הכימיקלים והתעשייה


11:22 ,11.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL Supply Chain המשתייכת לקבוצת DHL, המתמחה במתן שירותי לוגיסטיקה ופתרונות שרשרת אספקה בהתאמה אישית, וחברת Aramco, חברה סעודית ואחת מחברות האנרגיה והכימיקלים המשולבות המובילות בעולם, הקימו חברת מיזם משותף תחת השם ASMO (קיצור של  Advanced Supply Management Operations). החברה תהווה מרכז חדש לשירותי רכש ולוגיסטיקה בערב הסעודית. 

 

חברת ASMO צפויה לענות על הביקוש הגובר לשירותי שרשרת אספקה ברי קיימא ויעילים יותר בערב הסעודית, ובמקביל לשקף את פוטנציאל השוק המתרחב של האזור כשער סחר עולמי למגזרי האנרגיה, הכימיקלים והתעשייה.

 

בהודעה לעיתונות נמסר כי חברת ASMO תעשה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כיסוד לקידום אוטומציה ורובוטיקה שיתופית, בינה מלאכותית (AI), ניתוח נתונים ובלוקצ׳יין. ״בעולם המאותגר על ידי מחסור באספקה, שיבושים לוגיסטיים ועלויות עולות, ASMO עומדת להופיע כמרכז שרשרת אספקה אזורי, המכסה שירותי שרשרת אספקה מרכש ועד לוגיסטיקה, אחסנה ואפילו שוק אלקטרוני B2B עבור לקוחות״, נמסר בהודעה משותפת.

 

מר סאלם אל חוראייש, יו״ר ASMO: ״הקמנו את ASMO, מתוך החזון להקים פתרונות ברי קיימא לאתגרי שרשרת האספקה המודרנית שכולנו מתמודדים איתם. ביצירת הברית החזקה אסטרטגית הזו, הרותמת את מערכת האנרגיה של Aramco ואת המומחיות הלוגיסטית של DHL. אנו מתכוונים ליצור ערך על ידי הגדלת יעילות ושיפור האמינות של אספקה, מה שהופך אותם לפחות פגיעים לשיבושים, תוך התמקדות בקיימות והפחתת פליטת פחמן״.

 

מר וויל אל ג׳עפרי, סגן נשיא בכיר של Aramco לשירותים טכניים, אמר: ״זהו יום מרגש עבור Aramco, עבור DHL, ולכל מי שפועל לבניית עתיד מזהיר יותר עבור האזור שלנו. אנו משיקים את ASMO עם חזון שאפתני כדי שהיא תהפוך למובילת שוק בסעודיה ובאזור ה-MENA הרחב יותר, המציעה שירותי שרשרת אספקה מקיפים ברמה עולמית, שייצרו ערך ללקוחותיה וישפרו את החוסן של שרשרת האספקה שלהם. ASMO לא רק תעבוד על התקדמות האינטרסים הכלכליים של Aramco ו-DHL, אך היא מתכננת לסייע גם להאיץ את הצמיחה במגזר התעשייתי של ערב הסעודית ואזור MENA תוך תמיכה בחזון 2030 של הממלכה להפוך למרכז לוגיסטי עולמי״.

 

מר אוסקר דה בוק, מנכ״ל DHL Supply Chain, הוסיף: ״על ידי איחוד המומחיות של DHL Supply Chain ו-Aramco במיזם המשותף החדש הזה, אנו שואפים להשתחרר ממגבלות הרכש והלוגיסטיקה המסורתיים, להגיב לדינמיקה המתפתחת של שרשראות אספקה גלובליות. ASMO היא המרכז הראשון של האזור המספק שירות מקיף ומשולב מקצה לקצה לעסקים במגזרי האנרגיה, הכימיקלים והתעשייה. ASMO מתכננת להגדיר מחדש את הדרך שבה חברות אלו ירכשו, יאחסנו ויובילו סחורות ושירותים בתוך ערב הסעודית וממנה ומאזור ה-MENA הרחב יותר, בשאיפה להניע יעילות, חיסכון בעלויות ויתרונות לגודל״.