ועידת PORT2PORT 2014 גדולה ומרשימה מתמיד

אלפי מבקרים צפויים לקחת חלק בוועידה ובתערוכה שתתקיים ב- 16 ביוני בגני התערוכה ת"א ותתמקד בתשתיות, ניהול שרשרת אספקה ושילוח מבוקר טמפ'. לראשונה ייקחו השנה חלק מאות לקוחות משטחי הרשות הפלשתינאית, שיקיימו מפגשי נטוורקינג עם ספקי השירותים הלוגיסטיים בישראל


14:51 ,13.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

הוועידה והתערוכה הגדולה בישראל לסחר תובלה ולוגיסטיקה - PORT2PORT 2014 - מהוה את נקודת המפגש המרכזית בין ספקי השירותים הלוגיסטיים לאורך השרשרת האספקה לבין בעלי המטענים. האירוע כולל תערוכה עשירה וססגונית בהשתתפות ספקי השירותים הלוגיסטיים המובילים, לרבות נמלים, חברות ספנות, תעופה, שילוח בינלאומי, מסופי מטענים. במקביל תתקיים ועידה מקצועית ועדכנית במגוון נושאים מרכזיים.

 

הוועידה תיערך במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים השר ישראל כץ ותתמקד בנושאי תשתיות וניהול שרשרת האספקה מנקודת המבט של המדינה ושל הלקוח, כמו גם בשילוח מבוקר טמפרטורה.

 

בין הנושאים שיועלו לדיון: האם צריך עוד נמלים? מהם הצעדים שעל חברות הנמל לנקוט לקראת המפעילים החדשים - תשתיות, הסכמי עבודה, שטעונים? האם תשתית הכבישים והרכבת בישראל מספיקים לשרשרת הלוגיסטית המתפתחת? מה החשיבות של מסופי המטענים כעורף חיוני לנמלי הים והאוויר? מה הפרמטרים בבחירת הספק הלוגיסטי המתאים? עד כמה משפיעה התשתית הלוגיסטית על התחרותיות והיעילות של הלקוח? על כך ועל שאלות נוספות ינסו השנה להשיב מיטב המנהלים הבכירים, שייקחו חלק במושב הבוקר המרכזי.

 

מושב הבוקר יורכב משני פאנלים: הראשון בהשתתפות נציגי התשתיות במדינת ישראל והשני בהשתתפות מנהלי שרשרת האספקה של החברות הגדולות בישראל. את מושב הבוקר ינחה העיתונאי גדי סוקניק.

 

בשעות הצהריים יייערך מושב ייחודי בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה שיעסוק בסוגיות השונות הקשורות בשילוח מבוקר טמפרטורה לתעשיית הפארמה. זאת במסגרת הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה שהקים PORT2PORT לפני כשנה. המושב יתמקד, בין השאר, בהיבטי הרגולציה, בהסכמי איכות ספק-לקוח, בהיבטים משפטיים, בפתרונות לוגיסטיים חדשניים.

 

גולת הכותרת השנה תהיה הגעתם הצפויה לוועידה של מאות יבואנים ויצואנים משטחי הרשות הפלשתינאית. זאת מתוך מטרה לקיים מפגשי נטוורקינג מקצועיים עם ספקי השירותים הלוגיסטיים המובילים במדינת ישראל, אשר לוקחים חלק באירועי הוועידה והתערוכה ומבקשים להרחיב את פעילותם גם לשטחי הרשות.

 

במסגרת זו, האורחים הפלשתינאים ייקחו חלק גם ביום עיון ייחודי, בשפה הערבית ויתמקד בשרשרת הלוגיסטית של הסוחרים בשטחי הרשות הפלשתינאית ועל הדרכים להפוך אותה למהירה ויעילה יותר. על מנת להבטיח את הגעתם, המארגנים ידאגו להסעות מאורגנות ולסיוע באישורי כניסה לישראל.

 

באירוע צפויים לבקר אלפי מבקרים לאורך כל שעות הפעילות.

 

PORT2PORT 2014 ייערך ב- 16 ביוני 2014 בביתן 10 בגני התערוכה תל אביב.

 

ההרשמה נפתחה לקהל הרחב - להרשמה לחצ/י כאן